Recenze (1 398)
Mory Vratislavi (2018)
Na tuhle šlehu jsme narazil na Netflixu a o to větší mazec je, že je z Polska. Polská variace Fincherovi Sedmičky. Herci normální ale příběh výborný a hlavně i zápletka a smrti. Hlavně film je krátký a má furt tempo. Každých pět minut se něco děje a film jede kupředu. Tenhle film mi opravdu sedl. I když jsem v půlce film prohlédl, tak konec přidal překvapení navíc. Výtečný 85%
Hubieho Halloween (2020)
Průměrný Sandler se všema kámošema na place. Vykrádá retardovaného Nickyho satana jr. Párkrát jsem se zasmál a jako jednohubka na Netflixu to šlo ale tuhle Sandlerovku už znova vidět nepotřebuju. 45%
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Druhá řada ubrala na hororu a přidala romantiku. Svým způsobem je to fajn ale mě to ze začátku fakt štvalo a až na konci jako celek mě to celé nějak zasáhlo a nakonec i bavilo. Ten horo byl jen občas ale když už byl tak byl velice dobrý. Mike Flanagan je zručný hororový režisér a umí si poradit. Seriál jako takový je perfektně natočený. A postavy co Vás celý seriál štvou Vás nakonec baví a to je fajn. O něco slabší než první série ale o hodně jiná. 75%
Follow Me (2020)
Těžký to život blogera/youtubera co potřebuje víc a více vzrušení. Tak si zajede s přáteli do Ruska tam je napětí dost. Zajde si tam na únikovku a ta se trochu zvrtne. Na film jsem se těšil a dostal jsem více než jsem chtěl a ten konec je naprostá paráda. Rozhodně doporučuji. 75%
Let It Snow (2020)
Kdyby ten film měl jen hodinu asi to bude lepší. Film má dobrý nápad i vraha ale více jak 30 minut filmu je jen nuda a záběry na zasněžené hory. Hrdinka se tam pere s vrahem i přírodou ale není to nikterak velký boj a to se to rozjíždělo fakt pěkně. Škoda 40%.
Antebellum (2020)
Tohle bylo dost zajímavé a svým způsobem originální. Dost mě překvapilo a to mile. Horor to rozhodně není ale za zkouknutí to stojí. Film natočili producenti filmů jako "Uteč" a nebo "My" a je tam dost cítit inspirace J. Peelem. 60%
Superman: Man of Tomorrow (2020)
Začátky Supermana trochu jinak a navíc s Lobem? Super! U těchto animáků se vždycky bavím takže nemám co moc vytýkat. Záporná postava dost zajímavá. 80%
Ghosts of War (2020)
Režisér Osudového doteku chtěl zase šokovat a nějak to úplně nedopadlo. Není to úplný průšvih ale je to ve finále dost překombinované. Film jsem viděl ale myslím si, že o něj už nikdy nezavadím. Ale musí se nechat, že občas to svojí atmosféru mělo. 50%
Jaga. Košmar ťomnogo lesa (2020)
Hororová jednohubka z Ruska co má ale docela drive a hezké efekty. Příběh docela logický a děti hráli pěkně. I finále bylo super. Na to jedno pokoukání příjemné překvapení. 75%
Greyhound (2020)
Nebyla to špatná jízda. Tom Hanks se podílel už na hodně válečných věcech takže si myslím, že ho to bavilo. V tomhle snímku se moc nehraje na psychologii postav, je to hlavně o akci. Té je tu požehnaně protože trvá pomalu hodinu v kuse. Efekty občas horší ale film jede vpřed stejně jako Greyhound takže jeho padesát hodin a našich 90 minut uteče docela rychle. 60%