Recenze (81)
Alenka v říši divů (2010)
Kedže toto bola moja prvá adaptácia Alice, ktorú som videl som veľmi spokojný. Len škoda že to nebolo v štýle American Mcgee´s Alice.
Amélie z Montmartru (2001)
Cítim, že po tomto filme je svet zasa o niečo krajší.
Avatar (2009)
Asi nikdy nepochopím čo je na tomto filme také úžasné...
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
3* za seriál a 2* za Roberta Carlyla, bez ktorého by som to zrejme ani nepozeral :)
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Skutočná freak show.
Černá labuť (2010)
Výborné, fakt výborné. Úžasná gradácia, skvelá stmosféra a bezchybný Vincent Cassel spolu s Milou a Natalie. Poprosím oscara :)
Děsnej doják (2006)
V porovnaní s disaster movie čisté zlato.
Disaster Movie (2008)
Po polhodine som to musel vypnúť, aby mi to nespôsobilo vnútorné krvácanie.
DOA: Na život a na smrt (2006)
Veď to v skutočnosti ani nebolo na život a na smrť.
Doghouse (2009)
Kráľovská zábava keby tam nebol tak retardovaný koniec, dal by som bez váhania 5*.