Oblíbené filmy (10)
Podfu(c)k (2000)
Jazyk ... to je to co mě tady na tom filmu dostává nejvíc. Prvotřídní kousek!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Asi nejvíc epičtější fantasy film. Škoda jen toho natahovaného konce.
Pelíšky (1999)
Film plný skvělých hlášek, skvělých herců a umělohmotných lžiček. Nejlepší česká novodobá komedie
Temný rytíř (2008)
Film dokonalý ve všech směrech. Stopáž je něco málo přes dvě hodiny , je do ní vhuštěno tolik věcí ,tolik akce , že se ani nemůžete nudit. Pohrdám každym kdo dal míň jak ****
Forrest Gump (1994)
Klasika všech klasik a krevety na tisíc a jeden zbůsob!
Gran Torino (2008)
Pan Kowalsky je vážně drsnej děda.Jeho drsný řeči a ...... ale to už tady všichni napsali. Je to prostě kurevsky dobrej film!
A-Team: Poslední mise (2010)
Řežba od začátku až do konce, ani na vteřinu se nenudíte. Jedna hláška lepší než druhá, jedna akce lepší než třetí. Jedinečnej zážitek, z knia jsem odcházel s blaženým usměvem na tváři a promítal si scénu jak se ressuscituje sanitka a jak se dělá správný 3D film!
Hanebný pancharti (2009)
Tarantinův smysl pro originalitu je zde naprosto zjevný. Inu každý by si konec války nějak představil a Tarantino si ho nejen představil, ale ještě ke všemu nám naservíroval pořadnou dávku fobie vůči fašistům , která je vyjádřena a hlavně ztvárněna vážně drsným a okázalým zbůsobem.
Kung Fu Panda (2008)
Jack Black jako Panda :-D ...už jen při pomyšlení na to , jak to musí vypadat jsem se začal smát. A nepřestal jsem se smát po celou dobu projekce.
Velká ryba (2003)
Forrest Gump, akorát že ne.