Recenze (54)
Abbey Road: Live (2006) (pořad)
Poväčšine vymakané vystúpenia so skvelým zvukom.
Ajťáci (2006) (seriál)
"Don't google the question, Moss!" Obľúbené časti: "The red door" a "Work outing."
Alone Time (2013)
To ju v noci v tom lese určite cvakla Blair Witch.
Avatar (2009)
Walt Disney
Balada o smutné trumpetě (2010)
Zo začiatku to aj chvíľku vyzeralo sľubne, ale čím viac sa to blížilo ku koncu, tým silnejšie to začalo zaváňať (či skôr smrdieť) odpadom. Až taká smutná tá balada nakoniec bola.
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Úvod o street arte bol ozaj pútavý. Invader, Fairey, Banksy... No potom sa to zvrtlo na cirkus o neohrabanom, lámanou angličtinou hovoriacom "filmárovi" a jeho zázračnej (no nie moc uveriteľnej) transformácii na pseudoumelca s prezývkou Mr. Brainwash (au). Popravde by som uvítala, keby to celé bolo viac Banksy & spol. a menej klaun Guetta.
Big Lebowski (1998)
Výborný scenár, vtipné dialógy a úžasné charaktery postáv. Treba vidieť aj v pôvodnom znení.
Black Books (2000) (seriál)
" Half Iago, half Fu Manchu - all bastard ". (Bernard Black)
Bob and the Monster (2011)
Netušila som, že Bobova "Cereal Song" z dielne The Bicycle Thief, je až tak brutálne pravdivá.
Crazy Clown Time (2012) (hudební videoklip)
Sám Lynch sa pri tomto celom zjavne dobre bavil. Ostatní sa už však nemusia.