Recenze (54)
Mechanický pomeranč (1971)
Najcoolovejší deviant Alex s najoriginálnejším slangovým slovníkom. Burgessova "chorošaja knižka pre neposlušných píplov" dostáva nový rozmer.
Půlnoc v Paříži (2011)
Hlavné postavy (Wilson a McAdams) sú vlažné a bez šťavy. O svetlé chvíľky sa postarali aspoň Hemingway a Dalího nosorožce. Woody to vie aj lepšie.
Drive (2011)
Táto strojená killerská póza Goslingovi vôbec nesvedčí. To už radšej nežného a chápavého modrého valentína, alebo čo. Patetická jazda.
Nahý (1993)
Show Davida Thewlisa. Mrzutý a zlomyseľný flákač, utáraný sociopat šíriaci svoju vlastnú filozofiu o živote každému, kto je viac či menej ochotný ho počúvať.
Den cvoka (2002)
Najlepší bol, keď sa už na neviem koľkýkrát vracal nazad domov, lebo zabudol pobozkať Ježiškovi nohy.
The Brown Bunny (2003)
Vincenta mám rada. On je a vždy aj bol v dobrom slova zmysle "iný", a také je aj všetko čo robí. Je to tichý film, chudobný na dialógy, miestami pekelne nudný. Vincko sa vozí v aute, Vincko jazdí na motorke, Vincko (očividne) potrebuje objatie. Človek si v pohode a bez výčitiek smie na chvíľu (aj dve) zdriemnuť a nebude mať pocit, že mu niečo významné ušlo. Príliš tento film ospevovať len kvôli tej "slávnej" záverečnej scéne asi nie je celkom namieste. Fajnovejší je ale soundtrack, hlavne druhá polovica a macher John Frusciante.
Souboj (1991)
Hviezdička naviac za Rivera.
Ajťáci (2006) (seriál)
"Don't google the question, Moss!" Obľúbené časti: "The red door" a "Work outing."
Život v sedmém nebi (1996)
John Turturro výborný ako obyčajne, no od chvíle keď sa mu do cesty pripletie živel "The Kid" Rockwell ♥♥, je to už len lepšie a lepšie. Pán DiCillo, toto sa podarilo.
Serpico (1973)
Pacino ako policajt hipisák s úžasným citom pre módu, nikdy nevyzeral lepšie. Jedna z mojich obľúbených Pacinových postáv vôbec.