Recenze (86)
BANGER. (2022)
WOW 🫢 tak tohle je prostě 💣Sedlák vykouzlil neskutečnou schizofrenní jízdu kterou šoféruje Mišík s Bendigem tak jak to tu ještě nebylo - to se musí vidět,nelze popsat... 5* za odvahu,soundtrack,atmosferu..za BANGER!
The Way of Metallist (2016)
Na to že je to od pánů režisérů první počin,tak je to opravdu úctyhodné.Kapela je prostě fenomén a kdo je zná,ví o čem mluvím.Vypracovali se do opravdu vysokých pater a za to jim patří velký obdiv.Film je jenom důkazem toho,že to není žádná náhoda a tihle lidi si to opravdu zaslouží.Střih,zvuk,vtip a jejich skladby..neskutečně pozitivní atmosféru a hutné koncerty sem si fakt užíval.Díky chlapi!
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
humor ktery umi!
A dost! (2013)
fajn scénář,obsazení které neurazí..později už trochu nadstavené...
Carrie (2013)
já se bavil..
Klub poslední naděje (2013)
de jsou ty seznamy nových homoklád?...tady jsou ještě teplé:) Matthew McConaughey,kokain,HIV,brilantnost...*****
Vlk z Wall Street (2013)
ten film je trefa do cerneho, trefa go mozku..do vaseho mozku.legenda se vraci a martin drti rukama neskutecneho lea - ano je to nejlepsi herec vsech dob - a nici vse v co ste verili.preciznost.humor.drogy.kurvy.stop...kdo chce videt jak se dela historie march do kina - tohle je tedy ono !
V zemi Jane Austenové (2013)
Dobrý nápad na cestovku,stifflerova máma...vic plusu nevidim
12 let v řetězech (2013)
otrokařsky majstrštych na hranici hororu,který se odehráva v našich myslich při sledování těch bílých zmrdů...velmi velmi dobré
Jako za starejch časů (2012)
úsměvy navozující večer tří "oldschool" drsnňáků který se trošku zvrhne - originální