Recenze (2 223)
Lukas (2018)
JCVD v povedeném filmu. Tohle už asi nikdo ani nečekal.
Sestra (2018)
Dobrá hlavní trojice. Dělo se toho hodně.
Temné hlubiny (2018)
Opravdu věrohodná ponorka. Dolfík moc prostoru nedostal.
Na návštěvě (2015)
Babka byla čiperka. Nemuselo vše být jen z pohledu ručních kamer.
Slender Man (2018)
Žádná sláva to není, ale je vidět, že tvůrci se docela snažili.
Jigsaw (2017)
Pár nechuťáren. Proč nevyužili shozené nástroje? Skládačková kára jede dál.
Temná stránka lodní dopravy (2016)
A vo tom, vo tom to je. Money, money, money. Trošku sluníčkářský pohled. V domácnosti B and W.
Predátor: Evoluce (2018)
Divná banda, nucené hláškování, místy komedie, kradená hudba. Krvavé zabíjačky. Čekalo se víc.
22. července (2018)
Masakr na ostrově mohl být delší včetně skutečných potíží policie. Většina filmu je o přeživším chlapci. Solidní filmařina.
Utøya, 22. července (2018)
Mládež utíká před šuterem. Jedna scéna u skály zbytečně dlouhá a lehce multikulti. Natočeno na jeden záběr. Příště by to bylo dobré i z pohledu střelce.