Recenze (76)
Devadesátky (2018)
Režijný debut Jonaha Hilla nevyvolal vo mne nostalgiu deväťdesiatych a išlo o nevydarený pokus priblížiť divákovi atmosféru tejto skvelej doby.
Rozparovač (2020) (seriál)
Mrazivá miniséria o Peterovi Sutcliffeovi známeho ako Yorkshirský rozparovač, ktorý sa inšpiroval v sériových vraždách práve od Jacka rozparovača. V 70 rokoch bola polícia pri vyšetrovaní bezradná a často chybovala. Chytiť sa im ho podarilo s veľkým šťastím, ale nebudem prezrádzať. O niečo lepšie bola natočená miniséria o Tedovi Bundym s názvom Conversation with a Killer. Odporúčam pozrieť aj film, kde Teda stvárnil Zac Efron. Ďalší pán na holenie je Henry Lee Lucas.
Trhlina (2019)
Slovenský Blair Witch.
Sviňa (2020)
Na slovenské pomery kvalitne spracované, ale o tom, že Slováci vedia natočiť aj dobrý film ma presvedčil únos z roku 2017 od Solčanskej. Výborné herecké výkony Vajdu a Heribana striedajú skvelé dialógy. Je to film, ktorý by mal vidieť každý Slovák.
Velký Pacifik (2017) (seriál)
Zaujímavý dokument o Tichom oceáne, kde platí jedno pravidlo: Buď si lovec alebo korisť.
Sejmi prezidenta (2014)
Prezident a chlapec menom Oskari ma celkom pobavili a to bol jediný dôvod, prečo som nedal odpad. Samozrejme je to uletené, no videl som aj horšie filmy. Laponsko by som v budúcnosti určite rád navštívil, ale bez oboch aktérov.
Hrdinové ohně (2017)
Krok po kroku sledujeme tragický, ale zároveň dojemný príbeh hrdinov z tímu Granite Mountain Hotshots. Skvelá životopisná dráma so skvelými hercami, ktorá opisuje udalosti z roku 2013 v štáte Arizona.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Teenegerský Far from Home ma oslovil viac ako teenegerský Homecoming z roku 2017. Nemôžem si pomôcť, no v roli Spidermana mi najviac sedel Tobey Maguire. Oceňujem tvorcov zaradiť do filmu aj Prahu, kde ma scénka s Michalom Kubalom pobavila, ale humor k Marvelu jednoznačne patrí. Začiatok v ktorom spomíname na Avengerov a potitulkové scény opäť nesklamali. EDITH ?
Halloween (2018)
Penzista Michael Myers s odhodlaním zabiť svoju mladšiu sestru Laurie. Stačí raz vidieť.
My (2019)
Na Get Out sa to nechytá, čo je škoda, lebo myšlienku to malo dobrú. Tvorcovia filmu zabudli pridať k žánrom - Horor / Thriller aj Komédiu. Dvojníci pôsobili priam až komicky a pri scénach, kde hovorili som sa dobre nasmial nielen ja, ale aj deti v kinosále. Idem si radšej pustiť I Got 5 on It.