Recenze (191)
Spotlight (2015)
Film, který se hodnotí těžko, protože je to víc dokument, než zábavný snímek. Jeho význam převyšuje formu, ale i ta je velmi dobrá. Jen v závěru mi trochu chybí nahlédnutí pod pokličku církve a trochu toho povyku, ale to už by asi bylo nad rámec... 7/10
V zajetí démonů (2013)
V rámci žánru není asi mnoho lepšího... Viděl jsem už hodně děsivých filmů, ale tenhle vede na plné čáře. Kdo nechodí s lupou, aby hledal někde chyby, nebo mu zbyly ještě lidské emoce, tak musí uznat, že tento horor je jeden z těch nejpovedenějších za třicet let... 9/10
Naprostí cizinci (2016)
Nutno říct, že mám vysloveně rád tyto miminalistické dialogové filmy, které mají tendenci dostat se lidem trochu pod "kůži"... Kolik pravdy se vlastně skrývá v té malé věci, kterou neustále nosíme po kapsách? Asi až příliš... Jedním slovem: strhující. 10/10
Dangal (2016)
Chvilku mi trvalo, než mě film přesvědčil a vtáhnul do sebe, ale povedlo se a já se těšil scénu od scény na další.. Nikdy bych neřekl, že mě zaujme film z Indie, ale tady se vše povedlo.. Herci, scénář a nechyběl vtip a navrch se jedná o příběh, který je inspirován skutečností... Možná jsem domýšlivý, ale jedno mi z toho vychází, i východ se pomalu mění ve svobodnější místo k životu a to je dobře. 9/10
Kluci (2014) (TV film)
Pro mě příjemný věrohodný film s dobrými hereckými výkony.. Film není senzační plný vyhrocených situací a bojů s okolím, tady se jedná o souboj vnitřní a ten je skvěle vystihnutý. I přes to, že filmů s podobnou tématikou už pár vzniklo, tak přesně takový stále chyběl. Realistický, nevtíravý, neuřvaný, laskavý a normální... a přesně takový měl a má být. 9/10
Záhady Pittsburghu (2008)
Špatné to nebylo, ale čekal jsem víc.. chyběly silnější a přesvědčivější emoce... 5/10
Latter Days (2003)
Ač je prvních zhruba třicet minut mimořádně plytkých a plných stereotypů, tak ve zbytku se film stává lepší a snesitelnější. Vynikající je zejména postava majitelky restaurace, trocha té ztělesněné moudrosti a vtipu filmu dodává na vážnosti. Řekl bych, že první půlka filmu je komedie a druhá drama... Pro mě je až druhá polovina hodnotná a zajímavá. Spoiler: Konečně film, co má dobrý konec (což se dnes nenosí, ale občas je taky potřeba).. 7/10
Schimanski - Loverboy (2013) (epizoda)
Schimanski nikdy nezačne nudit... Staré díly jsou možná lepší, ale tenhle je z těch nových asi nejlepší. Schimanski ať už starý (Místo činu) nebo novější díly, nikdy není jen detektivka... Vždycky otevře oči do určité problematiky a taky pobaví... 9/10
Tan Lines (2007)
Dost divná záležitost. Logika chování postav není silnou stránkou... Člověk se ani nemůže vcítit do kterékoliv z postav, protože žádná z nich se prostě nikdy nezachová "normálně", nebo podle předpodkladů. Film působí jako studentský experiment a asi tak ho lze chápat. Na mě to dojem neudělalo. 3/10
Poslední dny Pompejí (1959)
Velmi příjemné překvapení... Čekal jsem, že se budu trochu nudit, ale filmu nechybí napětí a spád a na tu dobu je to velice kvalitně natočený film. Steve Reeves byl nejenom fenomenální kulturista, ale také velmi dobrý herec. Řekl bych, že film si obecně zaslouží mnohem více, jak pozornosti, tak i uznání.. 7/10