Recenze (1 376)
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Dospelé s občasnými anime úletmi. Nie pre slabé povahy. Ja som presmrkal niekoľko kapesníkov. SPOILER: Hlavnej postave najprv umrie matka a potom sa zaľúbi do vážne chorej spolužiačky.:SPOILER Podmaľované srdcervúcou inscenáciou a klasickou hudbou sa jedná o útok na slzné žľazy. Nachádzajú sa tu aj odľahčenejšie pasáže, ale od zhoršenia stavu Kaori ich je stále menej a menej. Všetci sú tak moc pozitívny čo trochu berie seriál smerom k rozprávke napriek tých ťažkých osudov. Čo som vôbec nepochopil, ako sa odignorovali stvárnené fyzické tresty v rodinnom prostredí. Rozdiely v dobrej a zlej hudbe som nie vždy postrehol ak to nebolo vizuálne znázornené. Občas nebolo jasné či sa jedná o dialóg alebo vnútorný komentár postavy. Odhliadnúc od toho jedná sa o nadpriemerné dielo s jasným odporúčaním. Pre krásne stvárnenie hudby, citov a priateľstva.
Hai to gensó no Grimgar (2016) (seriál)
Dospelé, pomalé, ale tak pekné. Síce sa jedná o isekai vo fantasy svete s neustálim bojovaním a nedosahuje to na top priečky anime produkcie. Napriek nedostatkom je tam toľko citu a nežnosti, že anime dojíma už len samotným pohľadom na maľované scenérie. Ak sa do toho započítajú dobre vykreslené postavy, tak sa dá prehliadnuť menej originálny príbeh. Preberá sa aj smrť a dopad na skupinu čo je od stredu sezóny veľmi patetické. Piata hviezda je za veľmi dobrý pocit.
Tiger & Bunny (2011) (seriál)
Detské a často nelogické. Postavy sú síce sympatické a občas hovoria aj správne veci, ale je to skôr pokus o priblíženie sa západnému obecenstvu a jeho super-hrdinským komiksom (2.sezóna od Netflixu).
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Dospelé o zneužívaní moci v detektívnom príbehu.
Vinland Saga (2019) (seriál)
Dospelé s vikingskou témou.
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Dospelé so zaujímavým príbehom o snahe symbionta prežiť a ochrániť svojho hostiteľa poťažmo mu pomáhať.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Dospelé s nádychom vesmírneho kovboja a smutnej lásky. Jedná sa o jedno z mojich NAJ_anime. Vynikajúco spája dobrý pocit so zaujímavým príbehom a sympatickými postavami.
Monster musume no iru ničidžó - Gym de Pool na Nichijou (2016) (epizoda)
Predĺženie prvej série o dve OVA epizódy s podobnej kvalite 1.Everyday Life at the Pool in the Gym 2.Everyday Life without Rachnera - Everyday Life with Monster Girls desiring Bras.
Rozhovory s půlslečnami (2017) (seriál)
Milé a poučné k vzťahu k menšinám. Občas až s vedeckým prístupom. Pár hluchých miest. Separovanie skupinky a jasná orientácia na introvertov sťahovala dobrý pocit.
Monster musume no iru ničidžó (2015) (seriál)
Ecchi a bláznivá komédia o háreme s polo-žena/netvormi v dennom spolužití. S nekončiacimi lascívnym správaním, občas preložené romantickými scénami. Milé, hlúpučké, ale zábavné na oddych.