Oblíbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
S01 100% Mimo technickej a príbehovej dokonalosti, ktorú tu všetci (ale odôvodnene) ospevujú, ma najviac zaujali tie komplexné, prepracované, zložité, nejednoznačné a nepredvídatelné postavy, ktoré sú tak uveriteľné... Niekde sa nájde seriál so super detailnou postavou, ale tu sú ich desiatky!! No som nadšený, v tomto prekonali aj Band of Brothers. S02 95% Všetky kvality si seriál udržal, ale rozohrali si dej na príliš mnohých frontoch, a aj keď vidno, že pre to robia maximum, nedarí sa im udržať tak strhujúce tempo deja, na aké som si zvykol v 1. sérii. S03 100% ... just ... wow ...
Domek z karet (2013)
Druhý z dvoch absolútne dokonalých seriálov pri ktorom som sa ani sekundu nenudil. Prvý bol GoT.
Perníkový táta (2008)
Sherlock (2010)
Orange Is the New Black (2013)
Dexter (2006)
Ako som to mohol 6 rokov ignorovať? Po Housovi druhá naj seriálová postava, ale v oveľa viac chytľavom deji.
Dr. House (2004)
Griffinovi (1999)
Ten geniálne brutálny humor absolútne bez zábran proste milujem ... toto ale nemôžu písať zdraví ľudia
Afrika (2013)
Ďalší nádherný a absolútne precízne natočený masterpiece.