Recenze (461)
Štamgast (1987)
Some people never go crazy. What truly horrible lives they must live.
Zelená kniha (2018)
Krásný film.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Krátká přestávka jim, zdá se, jenom prospěla ... :)
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Nejlepší šprti na světě... :)
Šofér (2014)
Potrhlé, ale výborně vyvážené, ani na minutu nenudí...
Kdo přežije - Worlds Apart (2015) (série)
Pokud se mi po první epizodě nepletou jednotlivci, tak je z toho většinou dobrá zábava. Pilot výborný, hodně mi to připomíná Brains/Brawn/Beauty.
Děrsu Uzala (1975)
Souhlasím s většinou věcí co se tady v komentářích pohybují. Úžasná příroda, opravdový příběh, moc zajímavé postavy. Říkám rovnou, že Kurosawu zatím neznám, takže nemůžu srovnávat. Film je sice pomalejší, ale tady mě to vůbec nenudilo, právě naopak vychutnával jsem si každou minutu špatné kvality filmu. A navíc o to působivěji a i tak nějak opravdověji působily scény se sbíráním trávy, Děrsu na kládě v řece nebo třeba všechny setkání s tygrem ("nebát Kapitán, to nic není, tygr nikdy nedělá hluk; tygr tu být za námy, když já obrátit, tygr jít odejít"). Jediné co mě mrzí je to, že neumím Rusky a musel jsem spoléhat na české titulky, které se sice zdály celkem OK, ale není to prostě ono. Ale abych komentář zakončil pozitivně, shrnu film jako výborný, malebný příběh přátelství.
Hell on Wheels (2011) (seriál)
Pořádně špinavej, výbornej western a hoodně dobrá úvodní znělka.
Martina Sáblíková - Sama proti času (2013)
Ani nevím jak dokumentaristicky kvalitní ten dokument vlastně byl, a je mi to jedno, protože informace v něm byli pro mě tak zajímavé, že mě to jednoduše neskutečně bavilo.
Rivalové (2013)
Nejlepší na tom filmu je podle mě asi to, že je dokonale vyvážený. Žádná scéna není moc dlouhá, žádná moralita není přehnaná, muzika nediktuje jak se vlastně v dané situaci cítit. Funguje to prostě dobře, ani na minutu nenudí a nemám co vytknout.