Recenze (3 457)
Univerzální voják (1992)
JCVD a Dolph ve svém snad nejznámějším filmu.
Ponorka U-571 (2000)
Klasicky vystřižený velkofilm z mořských hlubin.
Acid House (1998)
Další z filmů o drogách na ČT 2, tentokrát povídkový. A hlavně - debut velice zajímavého režiséra!
Training Day (2001)
Docela drsný film, ale nějak jsem se do něj nemohl dostat.
Tmavomodrý svět (2001)
Český Pearl Harbor..
Stroj času (2002)
Taková zhovadilost.. škoda toho nápadu.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Už prostě jen průměrný film bez zvláštní atmosféry. Ne špatný, ne vynikající.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Snad nejlepší pokračování všech dob. Já se jako kluk tak bál!
Slzy slunce (2003)
Docela nuda - a nezachránil to ani Willis ani Bellucci.
Taxi 3 (2003)
Co vymyslí příště? Taxi na Měsíci?! I když.. to by byly skoky. :)