Recenze (3 457)
Adam (1991)
Úsměvná hra boží...
Adamova jablka (2005)
Brilantní a naprosto originální černá komedie, ve kterém jde i echtovnímu neonáckovi hlava kolem z podivného faráře (skvělý Mads Mikkelsen). Jo.. tohle a ještě ta jabloň. :D
AD/BC: A Rock Opera (2004) (TV film)
Pohodová a úsměvná rocková parodie na muzikály typu Jesus Christ superstar. Místy hrozně vtipné, občas ale nuda.
Addamsova rodina (1991)
Klasika, kterou miluju už od dětství. Tahle rodinka vážně kraluje ve světě morbidnosti.
Addamsova rodina 2 (1993)
Dvojka kupodivu není tak špatným pokračováním, jak je jinak zvykem. Pokud jste ultrafanoušek Addamsovy rodiny, přidejte hvězdičku nahoru.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Určitě bych se opakoval, kdybych se tady začal rozepisovat o kultovnosti a dokonalosti této parodie pana Lipského. Trio Dočolomanský - Hrušínský - Kopecký je naprosto exkluzivní, stejně tak jako šílenosti, které provádějí. Ale jak říkám, nechci tady psát už milionkrát psané, podívejte se a posuďte sami. ;)
Adelheid (1969)
Vyhořelý voják Viktor přijíždí po válce zpět do své země, kde však nenachází nic jiného, než prázdnotu. Drobnou jiskru naděje pro navození pocitu domova v něm však paradoxně vykřesala jeho německá služka, tehdejší dcera největšího nácka v kraji. I když si k sobě postupně nacházejí cestu, není nic tak černobílé a tento jejich vztah je snad již od počátku odsouzen k záhubě. Vláčilovi se podařilo mistrovsky navodit atmosféru za pomoci hudby a skvělých hereckých výkonů (Čepek a Černá vytvořili neskutečně uvěřitelnou dvojici postav), vše s minimem dialogů - hybateli děje jsou totiž emoce..
Adrenalin (2003)
Nemůžu si pomoct..neskutečně moc mi tenhle film připomínal seriál Alarm für Cobra 11 (hlavně "akční" kamera:), až na to, že tady byly navíc "adrenalinové" kousky. Jedno pozitivum bych našel..Di-rect - Inside my head! :)
Adventures of Mr. Incredible, The (2005)
Prdlá šílenost parodující cartoon low-costy. :P
Aeon Flux (2005)
Ta hvězdička pouze za Charlize Theron - jinak velká sci-fi bída.