Recenze (3 457)
The Balgonie Birdman (1991)
Půvabná klasická loutková animace a hezky úsměvný kanadský příběh. :)
Invasion of the Space Lobsters (2005)
Taková blbost, až jsem se párkrát zasmál. :D Tihle humři z vesmíru mě docela pobavili.
High Steel (1966)
Vyprávění jednoho člověka z indiánského kmene Mohawků o stavbě mrakodrapů na Manhattanu i vzpomínání na dětství a město, kde vyrůstal.
Varley (1953)
Portrét malíře Fredericka Varleyho, člena Sedmy (Group of Seven) – skupiny kanadských malířů tvořících přibližně v letech 1920 až 1960. Varley se zde vrací do svého studia v Torontu a kamera sleduje několik jeho pláten, načež zabírá samotného umělce, jak začíná s novým obrazem.
GREED, a New Fragrance by Francesco Vezzoli (2009)
Na to, kdo reklamu režíroval a kdo v něm ztvárnil ústřední ženskou hereckou dvojici, docela slabota.
Developing (1994)
První herecká role Natalie Portman - a není to tím, že jsem jejím fanouškem, ale musím říct, že už tady hraje výborně. Jedná se o křehké téma rakoviny prsu a vztahu mezi touto nemocí postiženou matkou a její dcerou, která se dostává do puberty a je zájmem matčina objektivu. Ta totiž chystá fotografickou výstavu, která se celá točí právě kolem portrétů dcery. Obě pak hledají vzájemné porozumění...
Day My Soul Became a Star, The (2007)
Tenhle animovaný kraťas tak útočí na city, až je mi z toho špatně.
Pirates and Emperors (or Size Does Matter) (2004)
Politický školní hudební animák o poměrech mezi piráty a císaři - ale vše je rázem přeneseno do ne tak vzdálené minulosti až současnosti.
Jádro (2003)
The Core je vlastně Armageddon, ale opačným směrem a bez Baye. Nemůžu říct, že bych se nudil, ale je to neskutečná kravina. :)
Elefante (2011)
Docela zajímavá idea, ale přišlo mi to trochu přehnané... Jasně, nevadí mi takový prvek, ale mě se to zkrátka nedotklo.