Recenze (3 457)
Na ostří nože (1997)
Komentář obsahuje miniSPOILERy! Nadprůměrný thriller s výborným ústředním duem (Baldwina sice moc nemusím, ale svině mu jdou:)). Škoda jen těch některých hloupostí a nelogičností - o určování severu pomocí jehly Charles ví, ale že Slunce vychází na východě ne? A pár dalších takových blbostí (kabátek z medvěda), které mi trochu kazí dojem z jinak velice dobrého filmu. Ovšem scény s medvědem (Bart je nejlepší) jsou na jedničku!
Vlk z Wall Street (2013)
Sedmdesátiletý Vlk z Hollywoodu, Martin Scorsese, natočil životopisný klenot o životě Jordana Belforta, makléře, který si ne zcela legálně vydělal mnoho milionů dolarů. Roli tohoto muže si s naprostou bravurou střihl (ona je to taková one-man-show) DiCaprio - a pokud nezíská Oscara tentokrát, tak už asi nikdy. :P Snímek trvá přesně 3 hodiny, ale vše běhá jak na drátkách, je to natočeno akčně, dynamicky, vtipně... a s ratingem R! Leo Vivat!
Maybe one day (2009)
Enjoy your life!
Meruňka (2009)
Kamera, střih a sentiment - v dobrém vzpomínkovém poměru.
Some Static Started (2010)
Další z efektně natočených kraťasů, které si hrají na něco neskutečně hlubokého, ale jsou vlastně o ničem.
One Man's Loss (2012)
Dobře natočený sympatický kraťas. :) Správný čas a správné místo...
Archæology (2011)
Efektní kamera a provedení, ten příběh je tak trochu unylý. Chápu, vypořádávání se s vlastními démony není jednoduchá věc...
The Black Hole (2008)
Docela sympatický kraťas s jednoduchou premisou i pointou, ovšem úsměvnou. :)
Incorporated (2010)
Jakmile člověka semele korporace, moc se toho dělat nedá...
Door, The (2003)
To má být jako nějaká kritika společnosti? :P Nuda...