Recenze (166)
Život Adèle (2013)
Utrpení. Možná, že ostatním se to líbilo, ale mně rozhodně ne. Zdlouhavé, některé scény úplně zbytečné. A hrozná nuda. Asi jsem jiný...
Co děláme v temnotách (2014)
Bože, to byla taková hovadina tohle, ale strašně jsme se nasmáli. Geniální nápad. Dovedl bych si představit, kdyby z tohodle vzniknul seriál.
Kukuczka (2011)
Zajímavý náhled do života tohoto legendárního polského horolezce. Nebýt jeho tragické smrti, kdoví co by ještě dokázal. Bohužel nedokázal přestat.
Co jsme komu udělali? (2014)
Výborná komedie. Je vidět, že Christian Clavier vůbec nepatří do starého železa.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Povedené pokračování prvního dílu. I když je děj trošku předvídatelný nic to neubírá na jeho kvalitě. Už se těším na třetí díl, který hádám brzo přijde do kin.
Coco Chanel (2009)
Jedno velké zklamání. Hlavně z toho, že film se naprosto minimálně věnoval době, kdy Coco byla velkou návrhářkou. Neukázal nic ze světa módy.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Pokud bych měl srovnávat s jedničkou, tak tohle bylo o třídu horší. Čekal jsem prostě víc. Přišlo mi to moc nezáživné, až moc jsem věděl, co se bude dít. Chtělo by to nějaké pořádné překvapení.
Herkules: Vzkříšení (2014)
Tohle bylo fakt utrpení... Tupé meče, všude řev a křik, souboje jako s dřevěnýma zbraněma... Nuda jako hrom...
Osvícení (1980)
Vzhledem k hodnocení filmu zde jsem měl asi přehnaná očekávání. Film je sice legenda se vším všudy, ale mě prostě nebavil. Jediným důvodem proč jsem nedal horší hodnocení je výkon Jacka Nicholsona. Jeho precizní ztvárnění a to, že jsem chtěl film konečně shlédnout zabránilo v tom, abych se přestal dívat. Bohužel.
The Angriest Man in Brooklyn (2014)
Docela mne mrazí to, že Robin Williams nakonec potkal smrt tváří v tvář. Jinak film celkem průměr, nepřišlo mi to ničím zajímavé.