Recenze (42)
Narcos (2015) (seriál)
Tak by mě zajímalo, proč je tady předepsaná 3. série, že bude příští rok. Ono už to asi pokračování nemá...
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nejúžasnější překvapení byla role lady Margeary Tyrell s jejím krásným, leč zákeřným úsměvem. Kéž by podobné herecké obsazení vybírali i do divergence, tady to hlavní postavy opravdu povyšují
Divergence (2014)
Z knihy zůstal snad jen příběh Tobiase (Tobájase jak jsem se v dabingu dozvěděla) s Tris a plus mínus plány sečtělých. Chybělo mi tam rozvinutí vztahu s Alem (jeden by si řekl, že nevidí důvod proč se zabít), s Christinou a Willem (který bude pro další děj důležitý). Chybí cesta ke zdi, Edward a jeho potyčka s Peterem. Bez toho všeho je toho příběhu jen půl. Jestli je kniha zaměřená pro young adult jak se tomu hezky říká, tak tohle je jen ten čistý propubertální výcuc. Tři hvězdy dávám zejména za charakterního hlavního hrdinu, hlavní herečka mi přišla, že je tahle role nad její um, ale to je můj subjektivní pocit, když jsem knihu četla, vytvořila jsem si představu o postavách a prostředí a k té se film moc nepřiblížil. PS: Koukám, že zase poslední knihu rozdělí na dva filmy, stejně jako u hungergames je poslední kniha nejchudší dějem (nebo nevím jak to přesně napsat) a udělají z toho dva celovečeráky:)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Ač nerada, musím uznat, že je to lepší než kniha. Sice mi tam chybělo přelézání plotu pod proudem, Haymitchův záznam vítězství a pár dalších scén, ale i tak to bylo super. Akorát nevím, jak budou říkat nakonec Hurikánovi/Gailovi:)
Avantasia - The Flying Opera, Around The World In 20 Days (2011) (koncert)
zpěváka jsem naživo viděla s Edguy na Noci plné hvězd, tohle pouze na DVD a opravdu hudba úžasná, spousta hostů, všechno na jedničku
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jedna hvězda jen a jen pro Chucka...z obav aby si mě nenašel:)
Ženy sobě (2011)
Jediné co mě mrzí, že si Amíci neumí odpustit alespoň jednu scénu s fekálním humorem. Jinak příjemná oddechová komedie... Chrise O'Dowda mám ráda hlavně z IT crowd
Legenda o Červeném draku (1994)
Přišlo mi to jako místy málem vtipná parodie na tyhle filmy. Akorát jejich bojové umění bylo koukatelné
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Tohle mě jen zaujalo, protože jsem už třetím rokem zaměstnancem v Hyundai..a musím dodat, že spokojeným zaměstnancem. Jinak 13tis platu se dávalo možná z úplného začátku provozu té fabriky. Holt jediné co se chce po člověku, tak aby moc nevyčuhoval z řady. Mě to přišlo jako docela slátanina. Myslím, že tak jak se chovali k Vítovi Klusákovi, by se chovala každá firma, o které by někdo chtěl natáčet takový dokument který má za úkol co nejhůře vylíčit situaci
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Takové hodnocení především za jeho macechu...