Recenze (1 568)
Paříži, miluji Tě (2006)
Povídka Toma Tykwera je dokonalá! Škoda, že podobně povedených nebylo víc :(
Blade Runner (1982)
Táhlý a temný, deštivý film s povedeným prostředím budoucnosti, jejíž zpracování není ani po třiceti letech od vzniku filmu k smíchu. Naopak, atmosféra špinavého, přelidněného a stísněného města je skvělá a hudba ji skvěle podporuje. Jeden z filmů, který do sebe diváka vtáhne, a pokud má správnou zásekovou náladu, pak si atmosféru hezky užíje. Finální scéna na střeše je potom opravdovým filmovým zážitkem s hltáním každého slova. Rutger Hauer září.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Film klasického střihu, kde slova jako čest, vlastnenectví a hrdinství něco znamenají. Místy je ale bohužel lehce zdlouhavý.
Otravný chlap (2006)
Hledání štěstí ve světě bezduchých.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Trochu rozkolísané. V imagináriu, ve světě fantazie, je film perfektní a skvěle udělaný. Jenže venku v "normálním" světě občas lehce zadrhává. 4 hvězdičky jen tak tak.
Myslící moře (2000)
O přemýšlení, o "Já", o vnímání okolí, o iluzích, o ovlivnění nitra vnějškem, o hledání. Ani ne film, spíše sled myšlenek a stavů.
Valčík s Bašírem (2008)
Skvěle vizuálně provedené, dobrý hudební doprovod a celkově dobře zvukově podkreslené. Postraumatická válečná záležitost - o potlačených vzpomínkách a jejich postupném odhalování. S drsným koncem.
Crazy Heart (2009)
Sympaťák Bridges, ale jinak nic moc. Vlastně už ani nevim, o čem to přesně bylo.
Vévodkyně (2008)
Nejzajímavější je Ralph Fiennes. Odtažitého a "racionálního" vévodu ztvárnil skvěle.
Kung Fu Panda (2008)
Pěkný příběh pro děti. Jistě musí slintat. I já jsem párkrát uslintnul :)