Recenze (374)
88 minut (2007)
přespekulované...překombinované...a Al Pacino....
Bony a klid 2 (2014)
Olmere...relax..dont do it...už nikdy..prosím...
Aféra Thomase Crowna (1999)
a Pierce Brosnan prostě není Steve McQueen a Rene Russo není Faye Dunaway...ale kdo nezná originál tak bude s filmem spokojený...taková pohodička na zimní večer při které když si na chvilku zdřímnete...tak se nic moc nestane..a to je docela fajn,ne?
Vrahové za mřížemi (2012) (seriál)
spíš show...než vyšetřování... vše je jenom o modus operandi...což prostě nestačí...a není to alfou a omegou....vyšetřování...
Černá labuť (2010)
závěr Vás přikove k filmovému plánu...či obrazovce...nedýcháte a jen vnímáte...užasnou Natalii Portman..dechberoucí baletní scény a božkou hudbu Čajkovského.... ten film je trochu jako první milování....ze začátku tak nějak nevíte co Vás vlastně čeká.. tápete...hledáte.... a závěr Vás pak zcela pohltí....protože pochopíte...vše
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
a máš po koláčkách...:-)
15 minut (2001)
no rozhodně se Vám nejspíš při sledování tohoto filmu stane ...že začnete fandit Rodenovi ...jako padouchovi a budete doufat...že to těm nablnutým amíkům nandá...:-) a taky kvuli němu se na ten film vyplatí podívat
Kdo chce zabít Nancy? (2008)
nečekal jsem to...fakt že ne...ale bylo to dobré...zajímavé a hlavně mrazivé... nemohl jsem odlepit oči od obrazovky... ....ALE...tohle není film pro každého...je to pro lidi co se v něm dokážou aspon trošku najít...ti pak na něj jen tak nezapomenou....:-)
Rozpoutané peklo (1997)
převídatelné a lehce čitelné...ale to od takového filmu čekáme..hlavní je,že to přežil pes....-)
Kill Bill (2003)
byl tu Bill?byl..ale kdyby nebyl..zase tolik by se nestalo..ale jinak nevadí ,že se stavil:-)