Recenze (374)
Vždy připraven! (2010)
hláška filmu..víš,že kaktusy se dají jíst?..jak jsi na to přišel..no přece od Gojko Mitiče..náčelníka Velkého hada:-)
Lidice (2011)
je tu zvykem kritizovat filmy ,jen proto že jsou české...kdežto u kdejaké americké slátaniny se tu padá do komatu:-)..tenhle film je ale výborný..a Roden,Fialová,Luknár(konečně neukázal v nějakém filmu zadek:-) jsou perfektní..téma je to smutné,ale film se povedl...
Drsný časy (2005)
drsárna ve stylu 70 a 80 let co se s tím moc nemaže...a to je fajn..škoda jen toho neustále naznačovaného(nenápadně) konce..ale jo..tohle je dobrý..v té záplavě nanicovatých sra.ek...světlá vyjímka:-)
Luther (2010) (seriál)
jak je "dobrou" tradicí tuzemských Tv je opět kvalita ukryta na na pozdní hodinu večer a ještě k tomu na ČT2..
Mariachi (1992)
a já sám...všechno sám...Rodriguez zná moc:-)
Noční můra v Elm Street (1984)
pár pivek..pizza..a večerní singel párty může začít..jedna ,dvě...freddy jde...no tenhle horor taky jde:-)
Hlas Česko Slovenska 2 (2014) (pořad)
UŽ ZASE?achjo...reality show ,která se snaží namluvit ,že hledá nové talenty..:-)...a světe div se..nehledá :-)jen látá mezi čas v reprízách stokrát opakovaných filmů....
Past (2010)
Robert De Niro...Ed Norton a Milla Jovovich..člověk by si řekl , že tohle prostě nemůže zklamat..a ono ejhle...nuda..nuda...NUDA
Clona (2014) (seriál)
nuda...klišé...proč někdo něco takového vůbec točí?chápu,že složenky se platit musí...a je třeba dát lidem práci..ale kdo se na to má pak proboha dívat?:-)
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
proč...řekněte proč?:-)...aneb české filmy pořád na jedno brdo