Recenze (11)
Pojedeme k moři (2014)
Film pro děti s celkem dobrým nápadem....
Hrůza v lese (2011)
.....tohle je odpad na druhou.....
Nenechte se rušit! (1980) (TV film)
Herecký koncert Kemra, Nárožného a Hlaváčové, která je skvělá, zvlášť když se krásně zastydí poté, co vztekle podá Pekárkovi vodu i na ráno.....Výborná.... " Vy máte ale moc milou paní......."
Letní déšť (2006)
Každý španělský film zaujme rozdílností naturelu a mírnou zvrhlostí. Tento není vyjímkou.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Podle computeru pět *
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Z jednoho necelého dílu jsem si odnesla jeden jediný pocit.A to byl pocit lítosti nad tím,že herci jako Štepánek nebo Adamovská účinkují v takové srágoře po boku těch všech antiherců.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Drsný a velmi reálný příběh se na konci obratem změnil v těžko uvěřitelnou pohádku, ze které zůstal jenom kabát na zemi.
Mravenci nesou smrt (1985)
Mě film celkem zaujal, ovšem jen do chvíle, kdy jsem si přestala být jistá, kam patří Kanyza. Zda mezi policajty nebo drogové padouchy. A ejhle on byl dva. Úplně stejnej Kanyza i s vousama. Byl tam i tam. Tak to mě dostalo.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Zrcadlo nastavené české domácnosti, potažmo české povaze.Nejlepší jsou výroky typu " bylo to všechno moc dobré, ale pro mě to nebylo a proto dávám čtyři body".
Smrt čeká všude (2008)
V prvních minutách filmu jsem měla pocit, že jde o dokument mise U.S. ARMY. Možná díky kameře, ale vůbec to nebylo na závadu, autentická ukázka války v její plné podobě. Sledujeme zneškodňování náloží, které mohou, co minutu explodovat. Nový pyrotechnik, odvážný a riskující chlap, který se vyrovnává s právě prožitými traumaty v ústraní a po svém. Člověk, pro kterého je válka drogou.Oskara si film zaslouží.