Poslední recenze (386)
MOST! (2019) (seriál)
Po šesti epizodách končím, víc fakt nedám! Občas celkem vtipný, ale scénář blbej, postavy debilní a navrch ta příšerná korektnost.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Coby výplň mezi E7 a E8 super! Alespoň se zkrátilo čekání na plnohodnotný díl a určitě se na to podívám podruhé...jednou...možná.
Kingsman: Tajná služba (2014)
A mobil jdu spláchnout...yeaah! :o))) Jízda!
Poslední deníček (1)
Uživatel si ještě nezačal psát deníček.
A ani nezačne!