Recenze (206)
The Discovery (2017)
V tomhle filmu nefunguje nic, přestože řemeslně to na odpad není. Jason Segel velký kandidát na malinu. Ten konec ve stylu Inception je fakt epický - teda pokud se chcete dobře zasmát. Béčko jak vyšité
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Už dlouho mě žádný film takhle neurážel. Nedokoukal jsem..
Chappie (2015)
Divný, první půlka naprosto nesnesitelná hlavně díky všem postavám, druhá koukatelná. Chtěl jsem to Chappiemu trochu osolit, pak jsem ale neodolal a na druhou půlku kouknul s přítelkyní, která předchozí večer u filmu usnula. No a byl jsem nadšenej a v závěru jsem měl málem slzy v očích. Zvláštně se to někdy rozleží..
Osmý smysl (2015) (seriál)
Seriál s vizí, který tu ještě nebyl. Nejednou jsem měl stejný pocit, jako když se Neo v metru zvednul z prachu a oklepal pláštík. Navíc je to odvážné, sexy, vtipné a vlastně ani neřeším, proč jak a kdo komu. O to tady nejde. Celé je to o prožitku.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Promarněná příležitost, nepřineslo mi to na bulvár žádný nový pohled - nic, co bych doteď nevěděl nebo si nebyl schopen domyslet. Novotnému jsem třetinu času nerozuměl a ve zbytku předváděl svojí obvyklou hru. Záběry na dětská hřiště a rotující umělé penisy doprovázené dramatickými dechy dokumentární kvalitu nepřidaly.
Pojedeme k moři (2014)
Jiří Mádl v podstatě natočil ty naše Hřebejky a Vejdělky kterak kakají.. Možná trochu nekriticky plný počet, ale takhle nějak má vypadat absolutní vítěz v kategorii kvalita/cena.
Gravitace (2013)
Whole new level of cinematography !
Insidious 2 (2013)
A zase jsem tomu Wanovi naletěl, Insidious all over again.. Nejstrašidelnější zážitek z filmu byl fakt, že nám v obýváku probleskuje žárovka :( Teď mi ještě vysvětlete, kdo za Wana natočil Conjuring!
Lásky čas (2013)
Ohyzdný hloupý zrzek se pokouší sbalit normální solidní dívku. Už to samo o sobě je pořádné sci-fi a pokud tomu připočteme jeho nekonečnou stupiditu jak ve využívání svých schopností, tak ve snaze netvářit se jako tupé retardované štěňátko, musí nám zákonitě vyjít nesnesitelná záležitost. Párkrát jsem sice pochopil, že "tady bych se měl asi zasmát", nebo "tady bych měl být dojatý", ale i tak mne to minulo z emociálního hlediska neuvěřitelně dlouhým obloukem. O nějaké chemii mezi postavami nešlo vůbec mluvit a opravdu jsem se těšil až to skončí. Přesto mi bylo líto, když film skončil takovou tragédií - narozením dalšího zrzavého dítěte :(
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl 75%, 2. díl notykráso! 0% - ten groteskní hudební motiv z hlavy asi jen tak nedostanu!