Recenze (298)
Všichni bohové nebes (2018)
Tak ty vole, nekecam, dneska na to koukam dokola celej den, snazim se to pochopit. Tipuju ze jsem to videla tak asi sestkrat a porad absolutne nechapu o cem to je. Jako je to v poho, dobre se na to diva, ale absolutne to nechapu ty kraso. Proste tyrani, nemoc, mimozemstani, dite, magor chlap, vsichni magori, proboha, netusim ty vole. Ale jako supr, lepsi nez nuda.
Interstellar (2014)
Po dvacaty, furt stejne dobry.
Gravitace (2013)
Strasne dlouho sem to odkladala pac sem se bala jak Bullock utahne celej film sama a nechapu, absolutne perfektni.. Jako jo, technicky to ma dost mouchy, ale ten vykon.. Perfektni film.
Mutant (2006)
Supr :-]
The Collection (2012)
Prekvapive slusne, zacatek nic moc ale pak se to rozjede a supr.
Slunovrat (2019)
Videla jsem uz asi tricetkrat, a ani jednou mi to moc dlouhe neprislo :]
Nicota (2016)
Bezvadnej chill na nudnej vecer, videla sem uz trikrat, pokazdy fajn :]
Immortal (2004)
Po Aliens jedna dalsi uchvatna scifi oda. Tohle by byla skvela hra, uzasna atmosfera, kombinace Tomb Raidera a Cyberpunk.
Poslední dny na Marsu (2013)
Jeden z mejch nej, srdcovka. Od vseho dobreho neco, horror, drama, thriller, scifi, ma to vsechno, v rozumne a inteligentni mire, perfektni tempo, vizualne supr.
Daniel Isn't Real (2019)
Priznam se ze sem to dvakrat nedokoukala a vypnula ale jedno odpoledne sem se malem uzrala nudou a nevedela na co se divat, tak sem si rekla ze se dokoukam a teda docela pecka. Pro nekoho kdo ma zkusenosti se schizo a DID first hand, tohle bylo docela husty. Pet hvezd za to jak verne to schizoidni disorders ukazuje...