Recenze (54)
Deň a noc (2013) (seriál)
v sobotu večer spim pri telke, ked zrazu počujem neskutočne tupe rozhovory ( prepla sem frajerka)... tak mi to normalne nedalo otvoril som oči pozeral som na to a nechápal som ... nezvyknem tu moralizovať, ale keby som kurva súčasťou tohto hovna tak sa hanbím chodiť po ulici. vlastne nie po ulici, hanbil by som sa asi aj sam pred sebou zavrety v izbe... toto tu je naozaj najhoršie čo som kedy videl
Jedna za všechny (2014)
Jedna hviezdička za výhľad z kancelárie Cameron Diaz, druhá za scény zo psom ktorý podal z hercov najlepší výkon ... Pls nedávajte Kate Upton viac rolí, jediný žáner v ktorom by mohla zaujať by bolo porno.
Farma (2011) (pořad)
Nástroj systematického a veľmi účinného vymývania mozgov spoločnosti.
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Smutné žiť vo svete, kde ľudia považujú za patetické a trápne ak boháč /sponzor, tv/ postaví nový dom rodine ktorej predchádzajúci zhorel, deťom ktorým zomrela matka, vojakovi ktorému odtrhlo nohy. Možno by bolo zaujímavé pozrieť sa ako by ste sa vy postavili ku takejto situácií v ich prípade...
Modré z neba (2008) (pořad)
Je úchylné ak niekto tvrdí že tým TV a teda aj Rozboril nezarába... ale oveľa silnejší argument ako to že je slizký, umelý atd., je že ľudia ktorí to potrebujú dostanú pomoc...byť na ich mieste určite by som si to vážil bez ohľadu na to že sa na to díva celé SVK
Miláček (2012)
Nuž už len z opisu na kinoletáčiku a fotky toho herca mi prišlo dosť nevoľno, radšej si preto nebudem kaziť krásny zážitok ktorý mám z prečítania knihy týmto filmom.
Táta za všechny peníze (2008)
Neviem čím konkrétnym by sa toto veľdielo dalo ešte zhoršiť :)
La donna lupo (1999)
Jeden z najhorších zážitkov z toho čo som poslednou dobou videl, nepremyslený a ničím nezaujímavý scenár, slabučký herci, snáď iba hudba Vás chvíľkami dokáže zaujať.
Daniel Landa (2000) (koncert)
Zdá sa mi trocha zvláštne zaradiť sem aj hodnotenie koncertov, ale keď už tak už... Skvelý koncert ale v porovnaní s filmami sa koncert ťažko dostane vyššie ako 2**
Něžné sestřenice (1980)
Žiadne geniálne dielo - iba krásne ženy, kúzlo francúzskeho vidieka, obdobie 2.sv. vojny a štipka humoru. Tak to môžem a odporúčam.