Recenze (80)
After: Polibek (2019)
ja tento film proste žerem:) teším sa na pokračovanie..
Bohemian Rhapsody (2018)
Famózne, mám chuť ísť na to ešte raz do kina....forever Freddie Mercury, forever Queen!
Feriha (2011) (seriál)
podľahla som...
Neznámý (2011)
začalo to perfektne, ale koniec to zaklincoval....ale hudba z diskoteky z filmu na jednotku!... New Order - Blue Monday 2009 (Vandalism remix)
Strážce bažin (2007)
nudaaaa, ale neskutočnáá! škoda 90-tich minút.
Ahoj, musím už jít (2012)
Mne sa to veľmi páčilo!
Edith Piaf (2007)
Vynikajúci životopis o nezabudnuteľnej šansoniérke a jej nenahraditeľnom hlase, ktorý sa dá dookola počúvať!
Lake Mungo (2008)
Zaujímavý horor, určite sa oplatí vidieť, len škoda toho konca, ten mohli lepšie prepracovať, ale odporúčam.....
Jana Eyrová (2011)
bravó pán režisér !
Opuštěná (2002)
neviem, ale po dlhšom čase ma tento film príjemne prekvapil a bavil až do konca.