Recenze (135)
Malý velký muž (1970)
Úplně moc jsem si od toho nesliboval a o to více jsem pak byl překvapen. Svižné tempo, pěkně natočeno a 2 hodiny uběhly jako voda.
Gentlemani (2019)
Klasickej Guy v plné polní. Pokud jste fanoušky vtipného britského přízvuku tak vašim uším zcela jistě polahodí zvukové výkony Colina Farrella a Hugh Granta. Špička!!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Asi jsem jenom blbej, filmově nevzdělanej a zaostalej, ale první hodinu a půl jsem se v kině nudil a druhou jsem již byl znaven. Pointa nicméně zajímavá a herecké výkony Lea a Brada taky dobré. ALE "zvrácení historie" již Tarantino v jednom filmu udělal (Hanební Pancharti - zabití Hitlera), takže zde žádný originál a Leo a Brad hráli dobře i v jiných nenudných filmech, takže s tím jsem tak trochu počítal, že z jejich strany bude vše na jedničku.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Omluvuji se Clintovi, ale já jsem u toho usnul. Možná proto, že se na sebe pánové třeba i 10 minut jen koukali, než se něco stalo a možná i tím, že jsem viděl prodlouženou verzi. Nicméně jsem bez skrupulí usnul.
Grimsby (2016)
Sasha Baron Cohen fekal version unlimited!!! Občas to bylo opravdu hodně, ale klobouk dolů před Markem Strongem, že na roli Cohenova bratra kývl. Chtělo koule jako pomela (Spoiler!! - které si nechá ve filmu poválet v Cohenově hubě) a nakonec celý film stojí za to!
Mega Shark vs. Mecha Shark (2014)
Něčemu v čem hraje můj oblíbený džafa Teal´c nemůžu dát hůře než 3*. Film bohatý na nečekané zvraty a výživnou zápletku mě navíc překvapil i realistickými efekty..... BAZINGA!!! ale sranda to byla.
Deadpool (2016)
Nářez, absolutní nářez, smíchy jsem si v kině už dlouho nepobrečel a u Deadpoola hned několikrát. Životní role Rajena Rejnoldse.
Závod s časem (2013)
Snad jen trošku ta Selena a místy i na mě nelogické věci kazily tuto výbušnou záležitost.
Marťan (2015)
Při zmínce o filmu Marťan a faktu, že na něj půjdu, jsem si nejdřív myslel, že půjde o sci-fi s emzáky. Trochu mě pak z traileru zklamalo, že tam žádní emzáci být nemají. A víte co? Ani mi to nakonec nevadilo. Skvěle jsem si ten film užil. Démon byl v roli vesmírného trosečníka výborný (vtipný a vynalézavý). Trochu mě tak akorát zamrzelo, že třeba takovéto projekty, dobývání vesmíru, jsou na okraji zájmu současnosti, protože si tu nejdřív sami na své planetě musíme napravit a neustále napravovat ten bordel, co tu mezi sebou máme a vytváříme....
Temný případ (2014) (seriál)
Soudě podle první série, zatím pro mě asi nejlepší seriál od HBO. 8 dílů a vyřešeno, konec, tečka. Další série začíná nanovo. To se o další HBO seriálech, co znám (Hra o trůny, Boardwalk - i když ten už teda skončil) říct nedá a tím je trošku vede do slepé a nekonečné, české ULICE.