Recenze (139)
Duch (1990)
Skvělý film se Skvělým Patrickem Swayzím v hlavní roli.Patrick je vážně vynikajicí herec, když předvedl tenhle výkon.Celý film mi připadá velmi fascinujicí.Tenhle film bych doporučoval všem.Jednoznačně *****.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Většinou po zhlédnutí filmu si dám tak den pauzu abych se rozmyslel jak ohodnotit, ale v tomto případě se rozmýšlet nemusím.Vynikajicí film se skvělým scénářem a hvězdami jako Henry Fonda a Jiří Voskovec.Myslel jsem si, že staré a černobílé filmy nestojí za nic, ale opak je pravdou.Jednoznačných *****.
Dvojitý zásah (1991)
Jakmile mi někdo řekne jména Chad a Alex, hned vím o co jde.Dvojitý zásah, můj nejoblíbenější film s Jean-Claudem.
Elitní zabijáci (2011)
Tento film jsem měl v hledáčku jen díky tomu, že jsem chtěl vidět poprvé proti sobě stát Stathama a Owena.Toho jsem se dočkal, ale jinak celý film stál za nic.Dominic Purcell vousy jako nějakej bezdomovec a De Nirovi už pomalu docházeli síly.Celý film se motá kolem šejka a jeho pomsty.Vážné zklamání!
Empire State (2013)
Tohle asi zapůsobilo i na mě. Geniální reklamní tahák, šoupněte Dwayna Johnsona do prostřed celého plakátu, když vlastně film není vůbec o něm a ještě navíc SPOILER!! hraje ve filmu pouhých 20 minut. Vážně dobrý! Jinak film sám o sobě chudý a slabý. 35%
Expendables: Postradatelní (2010)
Vzít herce akčních filmů 80. a 90. let a nacpat je do jednoho filmu.To je to čemu já říkám klasa akční film.Řekl bych že nejen mě, ale i spoustě jiným divákům se rozzářili oči, když viděli Slye, Arnieho a Willise v jednom filmu pohromadě.Na takový film jsem dlouho čekal, a když už konečně přišel, nezklamal mě.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Tento film se mi vážně líbil. Ano, ale myslím že jsem se do Expendables tak zbláznil, že jsem se zaslepil samými herci. Ano, jo tento film byl plný nových akčních tváří Banderas, Gibson, Snipes, Ford atd. Skvělý reklamní tah. Co se týče filmu, možná to moc žeru, ale tohle mi už jako pocta akčním filmům z 80. let nepřipadá. Závěr filmu byl spíše parodií na The Raid, to se vám pánové vážně povedlo. Děti a fanouškové akčních žánrů, nebrečte, svět není jenom samý slunce a duha, je to jen o penězích, to nám dokázal i tento díl. A že nějaký upír ze stmívání a jeho "It´s just a job, uzemění akčních veteránů, s tím na mě vážně nechodte! Jestli tohle má být pocta akčním filmům, tak jste měli Die hard, Ramba, Predátora a další filmy také točit v PG-13.
Fenomén (1996)
Nejdřív jsem tomu filmu nevěřil.Začátek záře, pak bum a najednou má schopnosti.Ale nakonec se všechno vysvětlilo a já nelitoval.Byla to skvělá myšlenka a také skvělý film.
Fur TV (2008) (seriál)
Dokonalý, i když má tenhle "perverzní" seriál jen 8 dílů, je to prostě dokonalý. Tlusťoch Ed, Lapeňo a Mervin mě pokaždé dostanou do kolen. Netuším, kdo dostal tak skvělej nápad obsadit maňásky do světa lidí, ale na mě to vážně zapůsobilo. A scénky jako pravidla metalu, nebo Edova super opravna jsou jen ukázky toho jak je tenhle seriál skvělej. Ale lidi, nesmíte ho brát vážně, je to jen pro zasmátí! :D
Gran Torino (2008)
Jednoznačně, pět hvězdiček mluví za vše, tento film nepotřebuje ani komentář.Nechápete?Podívejte se na něj a pochopíte!