Oblíbené seriály (4)
24 hodin (2001)
M*A*S*H (1972)
Chuck (2007)
Příjemný akční a komediální seriál, který jsem si užil do té míry, že ho mám v oblíbených. Platí to ovšem jen pro první a druhou sérii. Třetí je již slabší a se čtvrtou jsem už v půlce skončil. Když se prvně vydařené scénky neustále opakují, tak přejde chuť.