Recenze (540)
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Epizody 1,2,3 a 7 jsou ty dobrý. Zbytek moc ne :)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
O trošku míň stupidní než první dva filmy a zábavnější než oba dohromady. :D
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Když se film o dinosaurech zdá pitomej i desetiletým dětem, co mají rádi zvířata a dinosaury, tak asi tvůrci dělali něco špatně. Nechce se nám věřit, že scénář napsal dospělej člověk. :D
Děti (2008)
tohle je film na motivy vlhkých snů takových těch edgelordů, co rádi demonstrativně prohlašujou, jak nenávidí děti i jejich rodiče. A mimochodem i technicky byl ten film docela špatnej. Nevíme jestli kdy v životě uvidíme trapnější nebo stupidnější film :D
Tenet (2020)
Čtyři hvězdičky ne za to, že by to bylo tak strašně big brain chytrý, protože je to úplná blbost asi za tři hvězdičky, ale asi od půlky se z toho stane vtipná blbost, která je o to vtipnější čím vážněji se bere. :D
Krotitelé duchů (2016)
nejnudnější na filmu byl zelenej digitální souboj na konci. K neuvěření, že zrovna kvůli takovýmu filmu někteří smutný typy tak plakali, a byl kolem toho tak strašnej rage :D
Poslední noc v Soho (2021)
divnej konec. Co nám jako chtěl režisér říct? Že se měla uklidnit? :D
Men (2022)
lol :D
Výplata (2003)
Docela blbost, ale holubice tam nakonec byla :D
Superman: Red Son (2020)
Oproti předloze je to tak akorát jenom ***. Mohli to udělat o 20 minut delší s původním koncem. Ale jinak zábava.