Recenze (194)
Duna: Část druhá (2024)
Za mňa TOP zážitok v kine vďaka FUN rádiu.
Docent (2023) (seriál)
Seriál výborný, ale herečka v hlavnej úlohe by mala zvážiť povolanie a venovať sa inej profesii. Naproti tomu Ivan Trojan - excelentný.
Pan Church (2016)
Keď si chcete poplakať, tak toto si treba pozrieť.
Po strništi bos (2017)
Scény okopčené z Obecní školy - nechápem prečo. Ako keby J.Svěrákovi došli nápady.
Příchozí (2016)
a ešte jednu * úplne najlepší film v tomto roku, ktorý som videl.
Nemocnice na vlnách Amazonky (2005) (TV film)
Tak týmto doktorom patrí moje uznanie.
Paysages d'ici et d'ailleurs (2013) (seriál)
To je úžasný dokument, že mám chuť navštíviť všetky miesta po ktorých chodia s kamerou.
Malý princ (2015)
Tak toto, by si mal povinne pozrieť každý dospelý.
Co ty jsi za číslo? (2011)
Oddychovka na ktorej som sa dobre zasmial.
Milí lidé (2010)
Výborný záver.