Recenze (54)
Sedm statečných (1960)
Takto vyzerá pomáhať a chrániť
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Clint=dokonalý Ronald Deschain
Tenkrát na Západě (1968)
Vymazať pamäť a ešte raz...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Film za 12 mega vie natočiť každý, ale po roku upadne do zabudnitia. Stačí 12 skutočných hercov, jeden interiér, super scénar a môžu si nasrať všetky filmové fabriky na prachy. Nie jeden známy herec, výprava na saturn a všetci sa idú pojebať s tridééééé péčka.
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Takto začal Fallout.
Kouzlo (1978)
Vynikajúci Athony ukázal zač je toho lokeť. Ten chlap je herec jak blazen. 5 bludišťákov
Perníkový táta (2008) (seriál)
Kým na slovensku vyčíňajú telenovelové seriály. Vo svete sa vzmáhajú seriály ktoré ďaleko prevyšujú našu tvorbu. Breaking Bad je jedným z nich. Dokonalé dejové zvraty, herecké výkony, hudobný podmaz. Všetko spolu funguje dokonalo. Ešteže nie sme odkázaný iba na našu tvorbu.
Sinister (2012)
Po dlhej dobe slušný horor. Scéna s kosačkou ma rozsekala. Posledné vyčínanie bubáka mohlo byť originálnejšie. Oproti ostatným vraždám zaostávalo.
Ohnivé oči (1984)
Najhoršie spracovaný King. Hudba s filmom nesedí, je skôr otravná. Výkon malej Drew bol slabučký v porovnaní s E.T. King sa netočí ľahko ale mohlo o skončiť v rukách iného režiséra. Materíalu by bolo dosť aj na menší seriál.
Rocky (1976)
Italský Hřebec ! Každý špunt chcel byť boxer keď to videl...