Poslední recenze (25)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Rozmyslal som co zmysluplne napisat k tomuto filmu, ale neda sa fakt. Je toto kokocina jak traky :D :D :D Holyúd ide do riadnych sraciek a ten Shuri(ci ta, alebo nebodaj to?, who knows...) je najotravnejsi charakter v historii kinematografie. 1*davam iba za holohlavu bohynu Okoye, I´m guilty priznavam sa :)
Nene (2022)
Kazdy kto dal viac ako 1* je vadny... sorry not sorry. Po filme aj vsetci afroamericania na to picovali ked vychadzali z kina, a ze ich tu je v Memphise dost(70%cca)... takze tak, nabaitil ich vlastny rejza :D
6 underground: Tajné operace (2019)
Davam 4*, "pohonil" som na verbalovom komente a miestnych vseznal(debil)kov posielem tiez ta tam :D Skoda ze to nekomentoval Tsunami_X, rad by som si precital tu sracku co by vypotil po tej 1* ^^