Recenze (25)
Avengers: Infinity War (2018)
Tsunami_X ** Veselohra. Struktura je polymorfní. >>>Zomrel som. Pan je iny expert... :D :D :D
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
US&A vol. 5 ... sick
6 underground: Tajné operace (2019)
Davam 4*, "pohonil" som na verbalovom komente a miestnych vseznal(debil)kov posielem tiez ta tam :D Skoda ze to nekomentoval Tsunami_X, rad by som si precital tu sracku co by vypotil po tej 1* ^^
Objevujeme Ameriky (2012) (seriál)
Zas(r)a ta US&A...
Velká krize (2011) (TV film)
Ma to vobec vyznam, pisat nieco o tej US&A?...
Potraviny, a.s. (2008)
Oni sa tam fakt evolucne vyvinuli v debilov...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Hmm, aj ked som neviem aky fanusik Stredozeme, aj ked by som to bral z pohladu, ze to je rozpravka, jednoducho nemozem tomu dat 5*, neda sa. Bolo tam vela scifi aj na to, ze to je fantasy a rozpravka. Hlavne ten Legolas ked hopsal po tych padajucich kamenoch, vtedy som uz bol utvrdeny, ze jednu * stiahnem :) (idem to pekne vyliecit rozsirenou trilogiou LOTRa)
Zmizelá (2014)
Oh, som bol presvedceny tomu dat 5*, ale ten koniec to zrazil.
Bowling for Columbine (2002)
Hmm, tak som si nalozil za jeden vecer o tej amerike...
Horizont události (1997)
Ahhh, tieto konce... ako ja to neznasam... 1* dole