Recenze (1 461)
Cooganův trik (1968)
První film s C. Eastwoodem, který byl - byť až od roku 1973 - oficiálně promítán v čs. filmové distribuci (nepočítáme-li Leonovy 3 spagetti westerny z let 1964-66, které vlastnil ČSFÚ a občas je uvedlo v Praze i v Brně kino Ponrepo)
Corpus Christi (2019)
Film je nejlepším dokladem toho, že dobro není nikdy čisté dobro a zlo není nikdy čiré zlo. Potom je morální odsudek velmi obtížný, zejména pokud máme eliminovat emoce. Kromě toho, že film je odrazem polské společnosti a její víry v Boha, je také sondou do naší duše a zamyšlením nad lidskými hodnotami. A otec Tomáš si tu vede skvěle!
Creed (2015)
Toto melodramatické sportovní drama se nese zcela v duchu předchozí "Rockyády", jediné čím film překvapí je částečné odchýlení se od happyendů filmů o Rockym a civilní a lidský výkon Sylvestera Stalloneho, který ubírá z hrdinských patosů "nepřemožitelných" a spol. a velice sympaticky vykresluje Rockyho Balboa jako stárnoucího bývalého hrdinu ringu. Tento film je pro mě důstojným "epilogem" k předchozím filmům se Stallonem v hlavní roli (nebo že by počátek ságy Creed II - ... ?)
Cudzoziemka (1986)
v čs. filmové distribuci od roku 1988 jako "Cizinka"
Cukrář (2017)
Dějově se film točí kolem osudových setkání a nevyhnutelných událostí. Střízlivost scénáře ale udržuje diváka v neustálém očekávání. Pouze mi trochu vadila předvídatelnost dějového zvratu, šlo pouze o to kdy. Ale celkově výborný film, především díky skvělému výkonu S. Adlerové a T. Kalkhofa. Těším se už na druhý ročník Festivalu izraelských filmů
Čapkovy povídky (1947)
"Zabil som..." Film jsem viděl jako dospívající kluk v televizi a zanechal na mě hluboký dojem. Zejména třetí povídka je nesmírně sugestivně natočena (a nastřihána). Dnes už na mě až tak nepůsobí...
Čaroděj ze země lží (2017) (TV film)
Veterán Barry Levinson (Rain Man) je stále ve formě a dovede podat silný příběh v působivém vyprávění, které - přestože má přes dvě hodiny - nikdy nenudí. Skvělý de Niro v roli milionáře Bernieho Meadoffa. Děj se nezaměřuje jenom na Meadoffa samotného, ale i na členy jeho rodiny, které zastihlo odhalení finančního skandálu rodiného imperia zcela nepřipravené - a snad o to hůř.
Čaroděj ze země Oz (1939)
Mě film až tak nesednul. Oceňuji zejména výbornou hudbu, písně a na svoji dobu neobvyklou kombinaci černobílých a barevných sekvencí, ale jinak pro současnost nemá snímek až tak co říci. Zestárnul.
Čáry máry nebožtík (1942)
Ve filmu hraje sám sebe v roli kouzelníka Dante "The Magician", kterého autoři scénáře náhodou objevili na ulicích v Los Angeles, vystupujícího jako "street performer"
Čas zastavit se (1988)
Dívat se na filmy S. Lumeta ze 60., 70. a 80. let je vždy sázka na jistotu. Měl skvělý cit na výběr scénářů, spolupracoval se skvělými herci (zde mladý R.Phoenix) a filmům dával neopakovatelnou atmosféru.