Recenze (1 237)
George Michael Freedom Uncut (2022)
Dokument mi na jednu stranu připomněl, jak moc tenhle zpěvák chybí, na druhou stranu nepřinesl nic moc novýho, co ještě neznáme. A zajímalo by mě, proč v něm není zmíněno nic z jeho posledních pár let života, což jak víme byla nejsmutnější kapitola. Každopádně nostalgie při sledování dokumentu vystoupala do nebeských výšin, takových ryzích talentů už moc není a nebude.
Víly z Inisherinu (2022)
První půlkou jsem se teda prokousával, přišla mi nezáživná. Farrell i Gleeson jsou klasicky divná dvojka, takže bylo jasný, že film bude ještě divnější a ještě horší. Navíc Farrell blázny hrát umí a právě on byl pro mě tím jediným lákadlem, jak tahle vzájemná zášť dopadne.
Dobrý šéf (2021)
Jako satira je to určitě dobrý film, ale jako komedie to kromě některých momentů s tím prostestujícím týpkem na louce moc nefunguje. Javier Bardem jako laskavý šéf s vlídnou maskou táhne v pohodě celý film, ale dvacet nominací na filmové ceny Goya moc nechápu. Slabší čtyři.
Neviňátka (2021)
Dětskej film, kterej je pro děti mimořádně nevhodnej. Ta nenápadně se utahující smyčka dětský nadpřirozený síly byla zlověstnější než kdejakej horor a popravdě myslím, že hodně rodičů bude mít u sledování problémy.
Krásné bytosti (2022)
Přes všechen hnus, myslím tím šikanu, zneužívání, drogy a chlast, je to vlastně dojemnej film. Poklona pro mladé islandské herecké talenty a i když film nevyvolává moc radosti, je docela síla ho sledovat.
Menu (2022)
Ani nevím jak, ale jako naprosto nic netušící divák jsem se ocitl na cynický hostině s nasraným kuchařem a bylo to vo hubu.
Běžná selhání (2022)
Film vymetl pár evropskejch festivalů, shrábl i nějakou tu cenu, ale mně ta ambice natočit za každou cenu jinej českej film nějak neoslovila.
Bledé modré oko (2022)
Pravda, film se v některých momentech táhne, ale to některé pomale plynoucí záhady vyžadují a vůbec mně to nevadilo. Všichni zarytí diváčtí detektivové si tady nabijou držku, protože pachatele netrefí nikdo a z jejich frustrace zřejmě plyne zdejší nízké hodnocení. Bale mně do pochmurné až strašidelné atmosféry seděl skvěle a čtyři pecky si tady bezproblémů zaslouží.
Na nože: Glass Onion (2022)
Nebýt Daniela Craiga je to celkem nuda a to se obávám, že nás čeká triptych.
Film roku (2021)
Ti dva týpci v hlavních rolích a překvapivě i Cruzka byli skvělí. Ten jejich vzájemnej bezprostřední odpor mě dostával chvílema do kolen a jako vtipnou satiru tohle beru. Prostě řemeslo nade vše.