Recenze (1 240)
Ulička přízraků (2021)
Dvě hodiny šplhá pout'ovej podvodník Cooper nahoru, aby pak v poslední dvacetiminutovce sletěl dolů. Dokonalej vizuál, trochu těžkopádnej děj, nabubřelá délka filmu a závěrečná scéna, jako odměna pro diváky, co to vydrželi. Dobrej film? Asi jo.
Smrt na Nilu (2022)
Přesvědčivej, staromódní průměr, kde se čeká do půlky filmu na první vraždu, aby ji ten pán s pěstěným namlouvákem pod nosem vyřešil.
V rytmu srdce (2021)
Nalajnovanej film od první do poslední minuty. Asi neexistuje divák, kterej by neodhadl vývoj filmu. Budiž, ale spíš bohužel. Na druhou stranu to bylo na několika místech fakt vtipný a i když to nebyl můj šálek čaje, příjemně se na film koukalo. Oscara za nejlepší film roku bych tady vůbec nečekal, spíš lepší průměr za silný tři pecky.
Záchrana (2021)
Hodně emotivní dokument a obrovská poklona záchranářům, z nichž nejvíc si ji zaslouží ti dva Briti.
Pád letu A800 (2021)
Parádní thrillerová sít' lží a mladej týpek se sluchem netopejra, kterej dotáhne diváka až k odhalení pravdy.
Neviditelný život Eurídice Gusmao (2019)
Bud' se mi to trefilo do nálady, nebo to bylo opravdu tak vybroušeně realistický a dojemný, že jsem ani neměl pocit, že koukám na film. Spíš bych to nazval artovým uměleckým dílem, ale hodně smutným. Škoda, že se ty dvě už nikdy nepotkaly.
438 dní (2019)
Film obsahuje celkem dost, novinařinu, velkou politiku, ovlivněné soudy, falešné popravy, vězení a hlavně přátelství. Přesto všechno je film divácky stravitelný a emotivní. Podobný, avšak ještě lepší je dánský film Vidíš měsíc, Danieli.
Margrete - královna severu (2021)
Na to, že šlo o dramatizaci skandinávských dějin, kde se mísí palácové intriky a zrady, s dodnes údajně nevyřešenou záhadou, jde o poměrně napínavé vyprávění. Film není závislý na speciálních efektech, což mu na rozdíl od mnoha jiných lichotí, soustředí se spíš na dobové detaily, lidskou psychologii a v neposlední řadě na skvělý herecký výkon Trine Dyrholm. 80%
Proti ledu (2022)
Nikolaj Coster-Waldau už pěknejch pár let nemůže trefit áčkovej film a tady je zase vedle. Jelikož mívám tyhle filmy o přežití rád, takže jsem těm dvěma fandil, ale že by to bylo strhující, tak to vůbec. Nad vodou film držel hlavně kameraman, nojo, měl to díky lokalitě jednoduchý, ale jinak byl film jednoduchá rutina.
1883 (2021) (seriál)
Všechno od Sheridana bývá vřele přijato jak kritiky, tak publikem a ani tady to není jinak. 1883 je bezchybně zpracovaná a téměř poetickým hlasem odvyprávěná óda na moderní western.