Recenze (73)
Gravitace (2013)
Od začátku do konce s otevřenou hubou. Akorát se těším na domácí blu 2D projekci, protože mi to 3D pořád ne a ne sednout...
Skyfall (2012)
Craigova Bonda jsem do tohohle dílu nějak nebral v potaz, nepovažoval jsem ty dva díly za bondovky... Tohle taky není klasická bondovka, ale filmově to je zmrtvýchvstání agenta 007...
Světová válka Z (2013)
Můj pohled na zombie filmy je moc zkreslen. Tohle je další hodně povedený žánrový kousek. Pitt nepitt...
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Chtěl jsem tenhle film v hodnocení "odpálit", ale po shlédnutí pokračování z Japonska, jsem si uvědomil, že toto je v podstatě klenot... Nicméně tohle si Wolverine nezasloužil.
Bitevní loď (2012)
Příjemně tupé!!! Rozhodně pobaví.
Iron Man 3 (2013)
Zatím nejlepší díl...
Captain America: První Avenger (2011)
Z filmu jsem měl dlouhou dobu kvůli názvu strach... Překonán. Už jsem to viděl asi 3x, považuju to za hodně povedenou komiksovku, která se nebere vážně. Velký zábavný potenciál...
RoboCop (1987)
Klasika! Za měsíc vychází na modrý placce a nenechám si to ujít...
Záhada Hory mrtvých (2013)
Zas tak strašný to nebylo, ke konci se to holt zvrhlo ve variaci na Akta X...
Živí mrtví (2010) (seriál)
Seriály moc nemusím, tohle mi sedlo... Prostě oblíbený zombie žánr...