Oblíbené seriály (10)
Ally McBealová (1997)
Piškot je nejlepší!
Akta X (1993)
Na aktech jsem vyrostl!Každou neděli,když bývaly pozdě v noci na tv prima,můj rituál,45 minut otevřených úst.Pro zlepšení nálady,abych to přežil den ve škole!
Gilmorova děvčata (2000)
Rozhodně se nedá říct,že tenhle seriál nudí.Koho nudí,je asi hluchý,slepý a neví co je kvalitní seriál.Vynikající!Jen ty dialogy jsou někdy maličko přehnané!To bych asi nikdy nevymyslel i já!:-)
Dr. House (2004)
Můj nejoblíbenější seriál!Ponořil jsem se do něj a našel svatý grál.Je to brilantní dílo!Hugh Laurie snad už nemůže být lepší,skvělý výběr hereckého obsazení hlavního "hrdiny".Překvapí,ikdyž si člověk myslí,že překvapit nemůže!Jsem unesen!
Krajní meze (1995)
Týden co týden,noc co noc jsem sledovat tehle seriál!Nikdy nezapomenu na to,že pokaždé jsem se přistihával s otevřenou pusou a zvláštním pocitem v žaludku!
Kořeny: Další pokolení (1979)
Seriál,díky kterému jsem pochopil,prozřel!