Recenze (628)
Mumie (2017)
Na starou Mumii s Fraserem to nemá, byla příběhově lepší a děsivější, i když je tu otevřený konec. 50%
Fáze zamilovanosti (2019)
Dobry námět i to dobře začínalo a mělo to našlapnuté k uspěchu, ale pruběh nezajímavý, nudný a nakonec i předvídatelný. 40%
Projekt Power (2020)
Nic nového a originálního to moc není, děj je takový slabší ale Levitt a Fox to zachranují a jedou dobry bomby:D 55%
Temné síly (2018)
Až moc předvítalné, žadné napětí, ze začatku to vypadalo sice dobre, ale postupně z toho byla docela nuda 45%
Debbie a její parťačky (2018)
Dannyho partaci po zensku az tolik nezabodovali ale znám i horší tyhle holčíčí remaky a tohle se dalo strávit tak na průměr 55%
Ježek Sonic (2020)
Je příjemný vidět sonika v hrané podobě, vrací mě to do dětských let,kdy se to hrálo vsude i ve skole při vyuce počítaců:D 60%
Bábovky (2020)
Přesně jak když krajíte bábovku jsou rozkrajený i příběhy lidí, který se ani absolutně nepropojí, prostě jako když hodíte bábovku do mixéru:D 20%
Fantasy Island (2020)
Překrásný ostrov a holky to se musí nechat a i dobrý nápad na příběh. To je ale vše co můžu pochválit herci jsou amatéři že skolky, kde jím nevěříte vůbec nic, hrozně napínavý horor se nám nikam ztratil v záplavě nudných scének, které nejsou nějak zajímavé. Překvápko sice bylo, ale že bych byl v šoku to se nedá říct, trošku mi to postrádalo smysl, že blbá blondýna by to takhle promyslela, když v hlavě měla od začátku nasráno a pak sice hrála důležitou, ale pořád byla bez mozku:D 35%
Manžel na zkoušku (2018)
Český překlad filmu je příšerný teda, nechápu když je to remake, že nedají Přes palubu! :D Prakticky stejný jako předchůdce akorát s menšími dobrými napády,které nejsou špatné. Nesympatičtí herci, kteří to trošku kazí, ale i tak to ujde. 60%
Černé Vánoce (2019)
Černé hororové vánoce byly opravdu příšerné, tak že jsem nenašel nic za co bych aspon trošku pochválil! Nuda která má vyděsit? a ta sekta to bylo jako co? odflaknutý děj a prostě všechno, nemá cenu plýtvat slovy! 5%