Recenze (315)
Občan Havel - Kandidát, Dusno (2009)
Supeeer Dokument vyvažuje, fakt, že je tu málo soch i laviček Vacláva Havla. Mě by vůbec nevadilo víc takových dokumentu, mnohem víc než jich je.
Spalující touha (1999)
Moc pekna erotická záležitost od Kubricka pro mě za mě lepší než Vesmirna Odyssea 2001 nebo Barry Lyndon. A přitom je to vkusné a dá se říct umělecký provedené.
Živí mrtví - Zásah v pravou chvíli (2011) (epizoda)
Drsnej díl. Shane je zajimavej týp, kterýho je mít líp za přítele než za nepřítele. I když možná dokaže v ramci svých zásad i příteli vratit kudlu do zad.
Lovci duchů - Sedm smrtelných hříchů (2007) (epizoda)
Super díl inspirovaný seznamem sedmi smrtelných (neboli hlavních) hříchů sestaveného papežem Řehořem I. Velikým na základě prací řeckého mnicha Evagriuse Pontského.
Živí mrtví - Cesta do neznáma (2011) (epizoda)
Dost dobrej začatek nové serie, jak ma být. I když samotná serie se už tak dobře nevyvijela. Dost dobrá postava Shane.
Spalovač mrtvol (1968)
Dobře natočeno i když není to komunisticko-bolševistická propaganda?
Teorie velkého třesku - Experimenty s Protonem (2013) (epizoda)
Profesor Proton je super a Penny je zájmem je obdivu jak to s těma ubohýma geekama vydrží.
Teorie velkého třesku - Přeorganizování kumbálu (2013) (epizoda)
Když se chcete Sheldonovi pomstít a udělat mu rádost, tak ho pošlete uklidit kumbál.
M*A*S*H - Střídání stráží (2) (1977) (epizoda)
Charles Emerson Winchester III. je docela jiné kafe a kaliber než Frank, kuní ksicht, Burns.
Přátelé - Princezna Consuela (2004) (epizoda)
I Dakota Fanning si zahrála v Přatelíchch a už tenkrát jí to šlo.