Recenze (315)
Hardcore Henry (2015)
si spíš jen pánská zaležitost a současně dost hustej akčí úlet. Člověk si chvilku připada jako v PC gamese a chvilku jako hlavní hrdina sám. Vyjmečně dobrej ruskej rejža.
Zmenšování (2017)
Ekologicko-antikapitalisticko-komunisticko-neokomonistické a anarchistické. Navíc Matt Damon a bezduché. A Nebraska a slavofilie taky nic moc.
Cesta bez návratu (2017)
Napíšu dvě jména: Peter Nielsen a Vitalij Kalojev. Znalcům se hned vybaví zdroj inspirace pro tento film. Takže jakoby trochu ruská propaganda. I když možná skrýtá.
Život Adèle (2013)
Romantický film o milostném vztahu mezi dvěma sexy holkama. Upřímný a emotivní film o lásce, o dospívání, poznávání sama sebe, navíc se skvělou kamerou. S tím se neda než souhlasit.
Tenet (2020)
Tak tenhle kousek od DC Comics je další vyjimkou, že v některých situacích může být dobrý jako Marvel. Možná je to taky Christopherem Nolanem.
Castillos de cartón (2009)
Dost dobře a zajímavě uchopená erotika. Marcos se José líbí, vídají se na kurzech kreslení v umělecké škole, odkud se zná i s Jaimem. S krásným Marcosem skončí v posteli, kde ji jeho tajemství zaskočí. Jaime je však připraven a náhle jsou na to tři a zdá se, že to jim vyhovuje.
Paprika (1991)
Tinto Brass je zkrátka Tinto Brass. Debora Caprioglio jako Mimma má svůj nezapomenutelný šmrc. Erotika tu je, ale jinak je to slabší.
A Bůh stvořil ženu (1988)
Rebecca De Mornay je týto roli dost sexy kost - šťabajzna. Nemůžu moc dobře porovnat originál, protože díky Rebecce De Mornay je pro tento film ne remake ale originál.
Sebevražedný oddíl (2021)
Tak matoucí je název stejný název jako Sebevražedný oddíl z roku 2016. Ale to je drobnost. Obsazení dobrý. Fajn biják je to. Fajn, že je tu Margot Robbie. Opět njlepší Harley Quinn.
Růžový panter (2006)
No po britském originále s anglickým humorem jsem čekal čekal americkou crazy akci, ale dostal jsem jen evropskou nudu.