Poslední recenze (62)
Red Rooms (2023)
Tak vidíte, paninka byla nakonec white hat... nebo chtěla svým dárečkem jen ještě ublížit matce jedné z obětí? [KVIFF 2023]
Josephine (2000)
Tuhle jsem zjistila, že po zhlédnutí tohoto filmu, ve mě slovo "brie" vyvolává posttraumatickou reakci. [LFŠ 2023]
BANGER. (2022)
Pořádná jízda nadupaná hláškama, memes a cameos známých postaviček z českého rybníčku. Škoda moralizování, v tuto chvíli příběhu dochází dech. Celé to uzavírá předvídatelný konec zkopírovaný z Perníkové věže, v níž mi tento závěr prostě seděl více vzhledem k vážnější povaze jmenovaného snímku. Chápu, že by nebylo "výchovné" tam tu moralitku nedat, na druhou stranu - je vhodné aby na takový film chodili diváci, kteří by si sami nedokázali uvědomit, že tahle jízda do pekel není nic moc? Je třeba být tak doslovný a vše onálepkovat varováním "nenapodobujte doma, hele co se může stát"?