Recenze (598)
Ozzy Osbourne: Live at Budokan (2002) (koncert)
Viděl sem už daleko lepší koncerty.
Kouzla králů (2008) (TV film)
Doby kdy jsme uměli točit pohádky už jsou asi nenávratně pryč.
Vánoce naruby (2004)
Zbytečné, nevtipné a nudné. Určeno hlavně pro amerického diváka. Mě tohle totiž fakt nebaví, radši se kouknu 4x za sebou na S Čerty nejsou žerty než vidět Vánoce naruby ještě jednou. Pro mě to nemá absolutně vánoční atmosféru.
Re - cycle (2006)
Re-cyklace je jeden z těch nejpodivnějších filmů co jsem měl možnost kdy shlédnout. Zpočátku nevinná duchařina se promění v dobrodružné fantasy plné těch nejbizardnějších výjevů. Ano, vizuální stránka je neskutečně nádherná jak se na pravý asijský film sluší. Co už však skřípe je samotný obsah. Film má velký potenciál který ale ne zcela využije protože některé věci zůstanou nevyřešeny. Říše mrtvých má zpočátku velmi dusnou atmosféru ne nepodobnou té ze Silent Hillu. Postupně se však ale film dostane na hřbitov hraček nebo do dělohy plné potratů (velmi nepříjemná scéna). Angelica Lee je možná nádherná (a z její filmové dcery bude taky pěkná holka, už teď je megaroztomilá;)) ale herecky teda nic moc. Mám k tomu sice spoustu výhrad ale mnoho věci mě tak okouzlilo že z původně zamýšlených tří zvedám na čtyři hvězdičky. Mít tenhle film alespoň trochu schopnějšího režiséra a scénaristu tak je to geniální.
The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed (2004)
Andy byl sympaťák. Škoda ho.
Noc oživlých mrtvol (1968)
Žádné hodnocení nedám, protože tenhle film nechci nějak zbytečně degradovat jen proto že mě po 41 letech od premiéry nedokázal (ani v nejmenšim) pobavit. Upřímně řečeno, ani jsem to nedokoukal. Uznávám ale že jde o klasiku a Romero má rozhodně můj respekt, už jen proto nechci dávat zbytečně odpad!.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Nádhera. Některé záběry jsou vyloženě fascinující u jiných zase až zamrazí. Skvělý dokument který nenudí.
JONAS (2009) (seriál)
Ano ze zvědavosti jsem přetrpěl celý jeden díl (!!!!). Bylo to peklo. Neoriginální, nevtipné, NIC! Seriály z produkce Disney Channel jsou fakt zlo, ale vydělává jim to evidentně slušně. Bohužel....
Path of Darkness: Making 'Silent Hill' (2006)
Tohle je nejlepší film o filmu všech dob. Upřímně řečeno když sem to viděl přál sem si tam být s nimi. Je zde krásně vidět v jak příjemné atmosféře se tak nepříjemný film natáčel.
Polojasno (2009)
Roztomilý :)