Recenze (392)
Bojové nasazení (1986)
"Ten zasranej samopal je posranej".
V obležení (2016)
Číňani určitě mají od Strany povinnou kvótu filmů napříč žánry,který jsou nuceni ročně natočit. A tohle je jeden z nich..Kvalita se projeví na výkonech herců srovnatelných s Ordinací a fňukajícího čínskýho lidu v každý druhý scéně.
Monster Hunter (2020)
Přijde Mariňák,Chvění,Ong-bak,Final fantasy a Paul W.S.Anderson do baru a barman se ptá: Co si dáte? a Anderson odpoví: Nic,přisli jsme sem jen vysypat "písek". Lol
Válka zítřka (2021)
Adept na nejdebilnější scífko/blockbuster roku. Skončit to patetickým finále na ropný plošině,dal bych i lepší 2 a šel spát. Ale to co se odehrálo potom??! Notyvole,to už se dneska nevidí. Kdyby tam do tý scénáristický beznaděje a snahy narvat do druhýho finále všechno vyskočila veverka z Doby ledový házející po emzačce žaludem,vůbec by mě to nepřekvapilo..
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Kvalitativně na úrovni průměrný čínský fantasy pohádky. Simu Lui se hejbat umí,ale má charisma pařenýho knedlíku a neutáhne hl.roli. Casting se nepovedl celkově(cameo Bena Kingsleyho bylo hodně wtf?). Asi nejslabší marvelovka a to mám kung-fu tématiku rád.
Potulný samuraj Kenšin: Počátek (2021)
Nejdospělejší díl z celý série o Battósaiovi. Bez stylizovaných záporáků a "poletující" choreografie. Téměř klasickej samurajskej epos jako ze starý školy.
Zlaté dítě (1986)
Tenhle typ dobrodružných fantasy komedií z devadesátek se všema FX tý doby mám rád, ale Zlatý dítě je trochu utahaný a málo akční (ačkoli scénář je celkem fajn). Ovšem pár dobrých "murphyovských" džouků se tady najde, ale bohužel je dost zabíjí dabing.
Malý les (2018)
Příjemnej malej film o životě na venkově,skromnosti,návratu (hl.hrdinky)ke kořenům.Jen načrtne pár linií,který ovšem nedotáhne.Nabízí ale záběry na korejskou přírodu,stromy,přípravu několika jídel,drobet existenční filosofie a sympatickou krásku Tae-ri Kim. Někde mezi 3 až 5*,podle momentální chuti.
Geomgaek (2020)
Slušná historická bojovka. Příběh dost přímočarej(takový korejský Taken), orientovanej na západního diváka,ale tentokrát to nebylo na škodu,bavil jsem se.Taslim ve mně evokoval padouchy ze starých kung-fu fláků. Až do závěrečnýho fightu v ringu,kterej u mě dost ztratil na autenticitě a syrovosti předchozích soubojů jsem počítal s jistou 4*. 3,5* bude fér.
Slečna Hokusai (2015)
Líbilo.Ačkoli se ve filmu moc neděje a anime jen hodně povrchově sleduje pár více či méně významných životních etud Hokusaie a jeho dcery a neřekne o nich nic moc podstatnýho..