Recenze (291)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tohle bylo teda fakt HODNĚ stupidní. Jako né tolik co jednička, na tu nic nemá, ale jinak z dílů co jsem viděl rozhodně ten nejblbější.
Red Notice (2021)
Sem tam fakt povedenej fór nebo celá scéna (např. býk), ale jinak dost průměř, místy až trapnost. Jako celek moc nenadchne ani neurazí. Slabší tři hvězdy.
Poslední nás zachrání (2015)
Ani pár vskutku geniálních nápadů nedokáže zachránit film, který je prostě nudný. Škoda ho.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Skvěle vyprodukovaná kravina. Krásné, barevné, plné super herců, záběrů a trikových scén - problém je jen celý scénář. Jako oddychovka snad v pohodě, ale nic o čem byste měli psát domů.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Estetika lokací byla úplně úžasná, pár her bylo zábavných - jinak dost tuctová battle royale s dost stupidním koncem. Lepší tři.
Joker (2019)
Phoenix hraje jak o život, a vizuálně je to fakt umělecký zážitek, se všemi těmi blikajícími světly, neutěšenou architekturou a celkovou ponurostí. Bohužel pokud už před filmem víte, kdo je Joker, tušíte co přijde a děj vám připadá hrozně plochý, prázdný a postrádající jakékoliv napětí či zvrat. Dohromady s faktem, že v něm není JEDINÁ postava, do které byste se mohli vcítit a fandit ji, to znamená, že se prostě nudíte. Dvě hvězdy za zábavnost filmu a třetí bonusová za uměleckou hodnotu.
Ženy v běhu (2019)
Napadá mě slovní spojení "pozitivně sterilní" - postavy i jejich životy jsou tak nějak podivně zjednodušené, ale celé to má takový velice uklidňující a pozitivní náboj, diky kterému se na to dobře kouká. Polívka dobrej a Boková skvělá.
Vlastníci (2019)
Jako divadlo možná výborné, ale od filmu potřebuju víc. Moje velké očekávání se bohužel nenaplnilo - místo perly českého filmu posledních let jsem dostal film, na který si za dva roky asi už nevzpomenu.
Parazit (2019)
Čtyři hvězdy - ani né tak za to, že by se mi to tak líbilo a chtěl bych to vidět znovu a znovu, jako spíš za úchylnou originalitu, kvůli které nemůžu jinak než shlednutí Parazita doporučovat každému, s kým o něm mluvím.
Na nože (2019)
Na jedno podívání příjemná "divadelní hra" s úžasným hereckým obsazením. Krásně barevné, stylizované, umělecky precizní. Bohužel kvůli té stylizaci se moc nedá vcítit do postav a jejich motivací, vnímat je jako cokoliv jiného než přehnané archetypální figurky - a to u filmu (narozdíl od divadla) nedokážu překousnout.