Recenze (259)
Pět let (2022) (seriál)
Řekneme si dnes A a za pět let si to rozmyslíme a řekneme B. Případně C. Hyperkorektnost. Všude. V posteli, ve "vztahu", protože o tom tam vlastně pořádně nemůže být řeč, když je hlavní hrdinkou asociální lesba, která si hraje na umělkyni a myslí si, že se z ní každý po*** a posadí na zadek. Nejde o znásilnění jako takové, ani o násilích na ženách, o němž se nemluví, nebo traumatu, tady jde opět jen o hyperkorekci, protože to je děsně trendy -chodit kolem všeho po špičkách, protože takhle se to dnes dělá. Ve všem, všude. Po filmařské stránce výtku nemám, obsahově s tím prostě nesouhlasím.
Hvězdy nad hlavou - Rozhodnutí (2021) (epizoda)
Kdyby to aspoň točili ve skutečných Poběžovicích... Jelikož město znám, často jsem v něm byla, tak mi zrovna tohle docela vadí. Jinak příjemná oddechovka, která nesklouzává k ochotnickému herectví jako ve Slunečné (ze které vidím jen ty debilní ukázky a jdu do vrtule).
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Případy jsou sice primitivní a policajti blbější než obvykle, ale baví mě to. Respektive Vojta mě baví.
Emma. (2020)
Tohle bylo tak ukázkově o ničem. Pointa neustále někam unikala, ostatně není divu, protože kdovíjak nosná taky nebyla. Teď k pozitivům - výprava, kostýmy, barevnost a taková jako by živost jednotlivých obrazů. To byla pecka. Ale jinak promarněné dvě hodiny.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Je to neskutečná blbost, ale bavila jsem se! O tom to snad je, ne?
3Bobule (2020)
Kde je ta avizovaná a inzerovaná komedie? 1* za scenérie jižní Moravy, jinak to stálo za starou bačkoru. Škoda.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Cameron svůj filmový vrchol už pokořil a teď postupně sestupuje zpět k základnímu táboru. Nikdy jsem nebyla přehnaný nadšenec jeho filmů, ale na snímek postavený z 90 % pouze na digitálních technologií... technika ustupuje herectví jako takovému a pro mně nebyla Alita/Atila ničím jiným, než digi-slátaninou hrající na strunu hezkého Hugova ksichtíku. Ovšem ani tenhle kukuč nezachrání fakt, že film balancuje nad propastí dětského filmu a dospělácké vyvražďovačky. Nehledě na tom, že stopáž už fakt zdržoval a natahoval.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Je to strašné. Tím, že je to natočeno a předvedeno tak naturalisticky a skvěle, je to o to strašnější. Moje nervy tohle nezvládly. I když je lidská zvědavost přirozená, nezvládnu se dívat dál.
Sedmilhářky - Série 2 (2019) (série)
Druhá řada je chodící deprese a hlavně je naprosto zbytečná a o ničem. Jen se tam sáhodlouze pitvají vnitřní pocity. Po dvou dílech vypnuto a nedokoukáno. Ztráta času.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Skoro tři hodiny čekáte na pointu, která se nedostaví. Překvapivě malé krveprolití a X postav, které tam nemají smysl ani důvod, prostě tam jen zbytečně existují. Naprostá ztráta času.