Recenze (26)
Creed II (2018)
krasny film, pro me plny emoci, Sly jako Rocky nikdy nezklame, cokoliv rekne je vzdy bud vtipne nebo to ma nejakou vahu !SPOILER! V odvete kdyz Viktor opet zlomil Adonise jsem procitoval kazdou ranu, kterou Adonis dostal do žeber. A když si Rocky na konci sedl na židli a predal pochoden Adonisovi, to bylo tak krásny.!SPOILER!
Avengers: Infinity War (2018)
Porad to mam v hlave. Ty 2h30mins utekli tak rychle, ze bych si to jeste jednou (nebo vickrat 🙂 ) dal. Unikat mezi filmy. Minimalne rok se jeste nic takoveho nenatoci ( protoze za rok vyjde Avengers 4 🙂 )
Warcraft: První střet (2016)
Nadherne vizualni zpracovani, bylo prijemne po Hobbitovi videt opet krasnou krajinu a prirodu. Videno ve 3D. Za 5
Ouija: Zrození zla (2016)
Uz jsem se dlouho takhle nelekal. Doris to zahrala na vybornou. Jeji matka super MILFka. :)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Je to pecka!!! Whedon krasne rozlozil prostor pro vsechny hrdiny. Nenudil jsem se ani chvili, ani pri zaverecnych titulkach :) . Muj nejoblibenejsi avenger je Iron Man a ten si porad drzi svoji drzost a eleganci. 5*
Rychle a zběsile 7 (2015)
krasne rozloučení s Paulem, akci jsem si uzil na plny pecky, tomuhle filmu nejde nedat 5*
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
slabsi nez dvojka, ale porad si to drzi uroven, tak jako Banderas me jeste nikdo v Exp nepobavil :D s mladsima Exp jsem problem nemel, jen me mrzi se muj oblibenec Arnie nemel tolik prostoru
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
dostal jsem vic nez jsem ocekaval, akce luxusni, humor opet a 3D to je jen takovy maly bonus, rozhodne se mi to libi vic nez Thor 2
Thor: Temný svět (2013)
videno ve 3D, vse bylo prehledne, skvely fory, akce lepsi nez v jednicce, Loki zatim podal svuj nejlepsi vykon ze vsech filmu
Insidious 2 (2013)
Necekal jsem, ze me Wan prekvapi necim novym ale dokazal to. Jsem velice spokojen. Lekacky fungovaly.