Recenze (194)
Nemilosrdný střelec (2007)
Šialenosť po Tarantinovsky ! Buď to máte radi, alebo to nenávidíte . Za mňa skôr to prvé ...
Nejhledanější muž (2014)
Po hereckej stránke je to OK, ale film je zbytočne natiahnutá nuda...
Takeshis' (2005)
Ťažko hodnotiť. Takeši Kitana môžem , ale toto je akési nemastné - neslané. Film o všetkom , ale zároveň o ničom....
Hulk Vs. (2009)
Malo by sa hodnotiť zvlášť , keďže ide o 2 samostatné príbehy. Hulk vs Thor dajako zvlášť nezaujal v tomto prípade by som hodnotil za 3*. O to viac zaujal Hulk vs Wolverine. Tu je viac drsnosti a súbojov. Samozrejme vylepšuje to aj účasť Deadpoola a jeho hlášok ! Bez problémov za 5* ! Čiže konečné spoločné hodnotenie za oba príbehy : 4* .
Všechno, všude, najednou (2022)
Asi nikdy nepochopím ako mohla táto šialenosť získať Oskara !? Skáče to z jedného žánru do druhého a nakoniec z toho nie je ani jedno, ani druhé . Tvorcovia museli dávať poriadne " kvalitný " matroš pri vymýšľaní toho všetkého.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Asi prvý film s Nicolasom, kde mi ozaj vadil. Minimálne v prvej polovičke filmu som mal niekoľko krát chuť to vypnúť. Od odpadu to zachránila až druhá časť, kde už pribudla dáka akcia o ubudlo trápnych momentov .
Vítězství (1969)
Milujem filmy s tematikou preteky a celkovo auto-moto. V tomto mi však to ostatné okolo toho veľmi nesadlo a ani nezaujalo. Celkovo pre mňa lepší priemer .
Hvězda jede na jih (1958)
Aj napriek zaujímavému obsadeniu, pre mňa najslabší ( najnudnejší ) titul, od môjho veľkého obľúbenca O. Lipského .
Level smrti (1997)
No príbeh je teda riadna somarina. Možno keď som to videl prvý krát v dobe vzniku ( ešte VHS samozrejme ), tak mi to tak možno nevadilo, ale napr. ten beh pred terčmi či preskok s lanom už dnes len tak nemôžem prehliadnuť . Aspoň 1* za to obsadenie a súboje a samozrejme spomienky na časy požičovní VHS a filmových videobéčok.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Ach jajjjj. Pre mňa obrovské sklamanie. Aj od Fuqua, aj od Wahlberg-a očakávam rozhodne viac. Dej ako z C-čkového video filmu z prelomu 80.-90. rokov a k tomu ešte aj v nudnom prevedení .